Peste trei milioane de telespectatori au urmărit „România, te iubesc!”
Emisiunea „România, te iubesc!” difuzată aseară de ProTv a fost lider de audiență. Potrivit cifrelor transmise de postul de televiziune din Pache, peste 3.000.000 de telespectatori au urmărit ancheta despre „Drumul țigărilor”.
Datele mai arată că „România, te iubesc!” a stabilit un nou record de audiență, iar Știrile ProTv de la ora 19:00 au avut cea mai urmărită ediție de la 1 Decembrie 2003 incoace. Filmul de acțiune Columbiana, care a început după jurnalul de știri de la ProTv, a fost și el lider de audiență în intervalul 20.30 și 22.30.
La nivelul întregii zile, ProTv a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban 5,2 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, iar pe publicul din mediul urban 4,5 puncte de rating și 16,1 procente din cota de piață.
România, te iubesc!, un nou record de audiență
Emisiunea de anchete jurnalistice „România, te iubesc!” a stabilit duminică, 28 octombrie, un nou record de audiență pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. În minutul de aur al emisiunii, 18:56, peste 3.000.000 de telespectatori se uitau la „România, te iubesc!”, iar pe publicul comercial ProTv înregistra un rating de 15,5 puncte și mai bine de o treime din cota de piață, 35,6%.
Între 17:59 și 18:58, atunci când a fost difuzată emisiunea, ProTv a înregistrat pe publicul său țintă, în medie, 10,8 puncte de rating și 25,8% cotă de piață, de aproape trei ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor, care obținea un rating de 3,9 puncte și 9,3 procente din cota de piață.
Și pe publicul din mediul urban ProTv a înregistrat, în medie, 8,9 puncte de rating și 19% din cota de piață, de două ori mai mult decât Antena 1, clasată și de această dată pe locul al II-lea, cu 4,1 puncte de rating și 8,8 procente din cota de piață.
Știrile ProTv, cea mai urmărită ediție din 1 Decembrie 2003 până în prezent
Duminică, 28 octombrie, Știrile ProTv au avut cea mai urmărită ediție din 1 Decembrie 2003 până în prezent, la nivelul publicului comercial.
Astfel, în intervalul 18:58 – 19:49, atunci când a fost difuzată producția, ProTv înregistra, în medie, pe publicul sau tinta, nu mai puțin de 15,5 puncte de rating și 32,9% cotă de piață, de mai bine de trei ori față de Antena 1, care avea un rating de doar 4,5 puncte și o cotă de piață de 9,5 procente.
Și pe publicul din mediul urban ProTv a înregistrat, în medie, 14,1 puncte de rating și 27,1% din cota de piață, de trei ori mai mult față de Antena 1, clasată și de această dată pe locul al II-lea, cu un rating de doar 4,7 puncte și 9 procente din cota de piață.
În minutul de aur al producției, 19:27, aproape 4.000.000 de români erau cu ochii pe ProTv.
„Columbiana”, al doilea cel mai urmărit film al anului
„Columbiana”, filmul de acțiune difuzat de ProTv în intervalul 20:31 – 22.39 a fost nu doar lider de audiență, ci și al II-lea cel mai urmărit film al anului, pe publicul din mediul urban.
Astfel, pe publicul comercial ProTv a fost lider de audiență, cu un rating mediu de 13,7 puncte și 27,8% din cota de piață. În tot acest timp, Antena 1, clasată pe locul al II-lea, obținea de aproape două ori mai puțin, respectiv 7,5 puncte de rating și 15,2% cotă de piață.
Columbiana a fost campioană și pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat un rating mediu de 11,1 puncte și 21% cotă de piață, spre deosebire de Antena 1, care a obținut 6,4 puncte de rating și 12,1% cotă de piață.