Pharrell Williams a lansat tricourile „Happy”, inspirate de melodia cu același nume

Publicat: 22 03. 2014, 12:43
Actualizat: 31 01. 2019, 23:42

Această colecție de tricouri a fost lansată de Pharrell în parteneriat cu brandul de îmbrăcăminte Peace Love World.

Tricourile din această colecție au culoarea neagră și sunt imprimate cu o imagine cu celebra pălărie cafenie de fetru purtată de Pharrell și creată de Vivienne Westwood. Pălăria este „purtată” de un emoticon specific în limbajul online pentru redarea stării de fericire, iar sub această imagine este imprimat mesajul „Fericirea este adevărul/ Happiness is the Truth”.

 

 

Tricourile „Happy” ale lui Pharrell – lansate în trei versiuni (pentru femei, bărbați și copii) – pot fi cumpărate cu prețuri cuprinse între 25 și 45 de dolari, din rețeaua de magazine a companiei Peace Love World și de pe site-ul acesteia.

Recent, cântărețul american a anunțat că va colabora și cu brandul Comme des Garcons, pentru lansarea unei linii de parfumuri, dar și cu marca Uniqlo, pentru o colecție de tricouri și șepci.

Melodia „Happy”, nominalizată la Oscar și inclusă pe coloana sonoră a filmului de animație „Sunt un mic ticălos/ Despicable Me 2”, a ajuns deja pe primul loc în topurile muzicale din 20 de țări.

Pharrell Williams este producător, interpret și compozitor și a devenit cunoscut odată cu lansarea duoului The Neptunes, din care face parte și Chad Hugo. El este și solistul și toboșarul grupului N.E.R.D., pe care l-a înființat alături de Chad Hugo și prietenul său din copilărie Shay Haley. Pharrell Williams s-a remarcat și prin colaborările sale cu alți artiști celebri, precum Snoop Dogg, Britney Spears, Madonna, Justin Timberlake, Daft Punk și Robin Thicke.