Playboy pregătește cea mai mare afacere din istoria sa
Luni bune după ce Conacul Playboy a fost introdus pe piață în vizorul cumpărătorilor, patronii revistei iau în calcul posibila vânzare a întregii companii media, inclusiv a faimoasei și infamei reviste.
Prețul estimativ de 500 de milioane de dolari ar include site-ul web al brand-ului, conacul, licențele și extensiile de publicații și servicii de divertisment marca Playboy.
În luna ianuarie, compania a scos la vânzare Conacul Playboy pentru suma de 200 de milioane de dolari. Totuși, potrivit contractului de vânzare, fondatorului revistei Hugh Hefner, care împlinește 90 de ani luna viitoare, trebuie să i se permită să locuiască la conac pentru tot restul vieții. Conacul nu a fost vândut până în prezent.
Revista Playboy a intrat într-o competiție acerbă cu mediul online, odată ce internetul a ajuns să dicteze statisticile în materie de fani ai publicațiilor cu conținut pornografic. La începutul acestui an, compania veche de 63 de ani a publicat prima ediție fără fotografii erotice. Numărul a avut un succes surprinzător, a atras agențiile de publicitate și a incitat interesul pieței.
După ce au scos Conacul la vânzare, șefii de la Playboy au însărcinat o firmă de investiții să aprecieze dacă există pe piață cumpărători dornici să achiziționeze întreaga afacere Playboy Enterprises.
Directorul executiv de la Playboy, Scott Flanders a declarat joi, pentru CNN, că „mai multe entități cu buget considerabil și-au exprimat interesul”. Flanders a exprimat totodată că există cumpărători din întreaga lume ce năzuiesc să cumpere Playboy Enterprises.