Prima pagină » Magazin » Playboy revine la pictorialele nud: „Astăzi, ne luăm identitatea înapoi și reafirmăm cu voce tare cine suntem”

Playboy revine la pictorialele nud: „Astăzi, ne luăm identitatea înapoi și reafirmăm cu voce tare cine suntem”

Playboy revine la pictorialele nud: „Astăzi, ne luăm identitatea înapoi și reafirmăm cu voce tare cine suntem
La un an după ce faimoasa revistă Playboy a renunțat la publicarea de fotografii cu femei nud, se pare că a avut loc o nouă schimbare de direcție. De acum înainte modelele vor scăpa din nou de hainele și așa sumare care le acopereau, anunțul fiind făcut de Cooper Hefner, fiul fondatorului Hugh Hefner, care s-a declarat încă de la început sceptic față de această modificare de perspectivă. „Nuditatea nu a fost niciodată problema, pentru că nuditatea nu este o problemă. Astăzi, ne luăm identitatea înapoi și reafirmăm cu voce tare cine suntem", a transmis acesta pe o rețea de socializare.

Numărul următor care va ajunge la chioșcurile de ziare la sfârșitul lunii, își va umple din nou paginile cu fotografii în care femeile vor apărea topless, dezbrăcate aproape în totalitate.

Cooper Hefner, unul dintre fiii fondatorului Hugh Hefner, a anunțat schimbarea de direcție luni, într-o postare pe Twitter: „Voi primul care va recunoaște faptul că modul în care revista portrezia nuditatea era învechit, dar înlăturarea acestui specific a fost o greșeală”, a transmis acesta într-un citat suprapus pe o fotografie cu chipul său. „Nuditatea nu a fost niciodată problema, pentru că nuditatea nu este o problemă. Astăzi, ne luăm identitatea înapoi și reafirmăm cu voce tare cine suntem”.

 

În octombrie 2015, Playboy a anunțat că va înceta publicarea de imagini cu femei dezbrăcate, în încercarea de a atrage mai multă publicitate, dar și de a obține o poziție mai bună pe tarabe, la vânzare. În această perioadă, modelele care au apărut în paginile publicației nu au fost fotografiate topless și nici nu au pozat în ipostaze de nuditate explicită.

Cooper Hefner a fost, însă, foarte critic la adresa acestei decizii, într-un interrviu din februarie declarând chiar că, după părerea lui, hotărârea nu are niciun sens. „Atunci când ai o companie, iar fondatorul este responsabilul pentru declanșarea revoluției sexuale, apoi anulezi aspectul care compune întregul ADN al brandului prin înlăturarea nudității, mulți oameni, inclusiv eu, au stat și s-au întrebat: ‘Ce Dumnezeu fac oamenii ăștia?”.

Într-o încheiere a acestui experiment realizat de Playboy, noul număr are, pe prima copertă un titlu care anunță zgomotos, cu o literă plasată artistic pe trupul unui model topless: „Nuditatea e normală”.