„Viața mea era absolut distrusă. Beam prea mult, petreceam prea mult și mă izolasem de familie”. A doua zi a hotărât să facă ceva cu viața ei, iar în următorii ani s-a concentrat asupra dezvoltării proprii și înarmată cu ambiție și energie, Lisa Messenger și-a transformat micuța agenție de marketing într-un imperiu media.
În prezent Messenger Group are o divizie de publishing și una de marketing, iar Lisa a fondat și un business multimedia, Collective Hub.
În 2001 a creat Messenger Marketing, despre care spune că a mers după ureche. „Nu aveam idee ce făceam, însă mă distram foarte mult.”. În primii ani de funcționare câștiga în jur de 38.000 de dolari pe an. Se chinuia, dar îi plăcea jobul și-și aștepta momentul sub soare. Un punct de cotitură a fost anul 2013 când Lisa a venit la birou și le-a spus celor trei angajați că vrea să creeze o revistă. Voia să intervieveze oamenii interesanți pe care i-a întâlnit de-a lungul timpului, iar revista să aibă o tematică de lifestyle și antreprenoriat. Collective Hub este o revistă lunară cu o circulație de 50.000 de exemplare în 37 de țări, iar pe copertă au fost Richard Branson, Anne Hathaway sau Maria Sharapova.
Citește continuarea pe Business Magazin!