Povestea românului care a pornit afacerea într-o garsonieră, iar după doar doi ani are venituri de 6 milioane de dolari
Săptămâna trecută, Dragoș Hâncu se pregătea să plece în Statele Unite la o discuție cu The Honest Company, compania care a transformat-o pe Jessica Alba din divă sexy în femeia de business care a dus produsele bio din zona micro-cool în zona companiilor care primesc finanțări de zeci de milioane de euro. Dragoș Hâncu speră să intre în rândul colaboratorilor The Honest nu numai pentru că și-ar dori să lucreze pentru Jessica Alba (cine nu și-ar dori?), ci pentru că recomandările bune sunt cea mai bună metodă de promovare într-o industrie în care chiar nu mai contează numele de familie sau codul poștal, ci doar ceea ce faci, când faci și cum faci.
Ceea ce făcuse și modul cum își făcuse jobul până atunci l-au determinat pe Dragoș Hâncu să încerce antreprenoriatul. În ianuarie 2016 se împlinesc trei ani de când a decis să plece la drum pe cont propriu și să lase în urmă jobul călduț din conducerea EA România. Dragoș Hâncu a făcut facultatea de automatică (electronică și științe aplicate) și pe cea de științe politice. Dar, în timpul facultății, mai mult s-a jucat, „eram toată ziua în internet cafe-uri”. „Ceea ce s-a transformat în cariera mea putea la fel de bine să mă doboare”, povestește Dragoș Hâncu despre primele sale contacte cu industria jocurilor.