Prima pagină » Magazin » Povestea „Stăpânului Văii Pantalonilor”. Omul din spatele unei afaceri de 30 de milioane de euro

Povestea „Stăpânului Văii Pantalonilor”. Omul din spatele unei afaceri de 30 de milioane de euro

Povestea
Materialul de copertă pe care Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, cu titlul "Stăpânul Văii Pantalonilor", prezintă povestea de succes a unei afaceri de zeci de milioane de euro în inima Carpaților.

Materialul de copertă pe care Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, cu titlul „Stăpânul Văii Pantalonilor”, prezintă povestea de succes a unei afaceri de zeci de milioane de euro în inima Carpaților.

Cititorii vor afla cum a reușit Dietrich Bock, cel care a venit în România în urmă cu 20 de ani pentru a construi o fabrică de confecții de pantaloni cu 250 de angajați, să dezvolte o afacere cu o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro și ce planuri are pentru următorii doi ani.

El povestește cum germanii de la Hugo Boss au plasat prima comandă, de 1,5 milioane de bucăți, fără să vadă o singură pereche, continuând apoi să vină comenzi din partea brandurilor de haine premium și de lux din Europa. Acum, cei doi asociați din Dietrich Bock und Partner conduc patru fabrici în locul numit de localnici „Valea pantalonilor”, aflat chiar în inima Carpaților. Aproape lunar, el vizitează cele patru fabrici răspândite în județul Covasna: RHM Pants din Estelnic, destinată producției de pantaloni clasici, fabrica producătoare de blugi Platanus, Transilvanian Trousers, care produce pantaloni sport și unitatea de spălare RGT România (Ready Garment Technology), unde se vopsesc și se spală diversele produse din textile. Toate acestea reunesc un număr de circa 1.500 de angajați.

Ce schimbări vor fi pe segmentul televiziunii și ce repercusiuni vor avea acestea pentru PIB, ce anunță Sergiu Manea – Head of Telecom Division Samsung Electronics Romania în ceea ce privește creșterea vânzărilor de smartphone-uri, ce încasări au fost înregistrate în 2012 de Google și ce așteaptă pentru 2013 sunt întrebari ale căror răspunsuri pot fi găsite în paginile dedicate ale noului număr Business Magazin, disponibil doar în rețelele Inmedio și Relay.

Cei interesați vor afla cum a evoluat piața locală a serviciilor de e-Learning, ce importanță are trainingul online și care este traseul profesional al lui Istvan Horvath, cel care a plecat din România la 39 de ani și care în prezent organizează vacanțe pentru turiștii români care merg în Ungaria, investind însă și în România.

Ilias Pliatskias, directorul general al producatorului elen de lactate Olympus, dezvăluie la rubrica „Studiu de Caz” care sunt planurile de producție ale companiei, iar „Infograficul Săptămânii” ilustrează topul agențiilor de turism după cifra de afaceri.

În paginile dedicate Turismului, antreprenorul Sorin Stoica, cel care deține agenția de turism Eturia, analizează tendințele românilor în ceea ce privesc vacanțele, ce sume plătesc aceștia anual și ce destinații exotice sunt cele mai căutate.

Despre un Silicon Valley al meleagurilor noastre, o aglomerare de antreprenori și investitori din domeniul tehnologiei, avioane printate, fabrica cu costuri scăzute și alte minuni din viitorul industiei aeronautice și cei care răspund de buna funcționare a sistemelor anti-fraudă, sunt alre subiecte ale noii ediții Business Magazin lansată în 24 iunie.