Marco Ruf, co-fondatorul brandului de îmbrăcăminte și accesorii inspirate din lumea motosportului, a văzut în România o oportunitate de afaceri: „Am observat în ultimul an că economia din România este în creștere. Oamenii au din ce în ce mai mult ambiția să aibă aici brand-uri, să se îmbrace de la brand-uri, să se îmbrace la fel ca și oamenii din Europa de Vest. Își doresc să aibă aceleași brand-uri și aici. Caută mereu lucruri noi”, a declarat Marco Ruf în cadrul unui interviu acordat gândul.
În vârstă de 47 de ani, co-fondatorul Grandprix Originals, este un fost soldat al forțelor speciale germane, care a decis să își dezvolte un business în domeniul fashion-ului. „Când eram tânăr și am decis să intru în Armată, în Germania. Am semnat un contract să devin un soldat profesionist și să reușesc în cadrul forțelor speciale, ceea ce era momentul oportun pentru mine să fiu acolo”, a spus Marco Ruf.
Acesta a spus că, deși în domeniul armatei a avut parte de experiențe inedite, se simțea neîmplinit. „Voiam să îmi creez propria afacere, să fac ceva pe cont propriu, să răspund pentru ceea ce fac. Partea amuzantă este că fratele meu, în perioada în care eu lucram în Armată, își făcuse propriul business, în domeniul fashion-ului. Și-a deschis primul magazin de haine, în orașul nostru natal”, a povestit cum a luat naștere acest brand care este cunoscut în întreaga lume. Grand Prix Originals au parteneri în 20 de țări din întreaga lume: Germania, Franța, Marea Britanie, Olanda, Austria, Italia, Elveția, Dubai, Canada, China, Japonia, Chile, Africa de Sud, Australia.
Astăzi, cei de la Grandprix Originals își deschid primul magazin își deschid primul magazin în România, iar investiția se ridică undeva la 60.000 – 70.000 de euro. Marco Ruf speră ca investiția să se recupereze în șase luni. Co-fondatorul brandului Grandprix Originals visează să își deschidă un magazin în Paris, pentru că acolo e nucleul modei.
Tipul de haine vândute în Grandprix Originals este destinat pasionaților de motosport. „80% din haine sunt destinate bărbaților, iar 20% femeilor. Avem și produse destinate copiilor. Asta pentru că motosportul este o chestiune mai mult masculină, acesta este motivul pentru care cea mai mare parte din haine este destinată bărbaților. Avem jachete, avem piele. Pielea ocupă o mare parte din business-ului nostru, suntem cunoscuți ca având un renume în domeniul pielăriei – haine de piele, pantofi de piele pe care le facem în Italia”, a mai spus Marco Ruf.
Întrebat dacă crede că românii sunt pasionați de cursele de mașini, acesta spune că da, precizând că produsele pe care le vinde în magazinul său sunt destinate unei nișe. „Trebuie să comunicăm, trebuie să le spunem (nr. românilor) cine suntem și care este povestea din spatele Grandprix Originals. Dar cred că sunt deschiși la minte și dacă merg pe strâzile din București văd foarte multe mașini germane, foarte multe mașini exclusivite, foarte multe mașini rapide, precum BMW, Porsche, Land Rover”, a spus co-fondatorul Grandprix Originals.
Hainele vândute în acest magazin sunt destinate românilor care au venituri peste medie și cu toate astea, Marco Ruf este convins că brand-ul lui va avea succes în România. Asta pentru că românii nu sunt străini de Grandprix Originals, deoarece exista un magazin online de unde își puteau cumpăra haine de la această firmă. „Colecția noastră este diferită față de restul pieței. Întotdeauna ne-am dorit să realizăm o colecție care să fie diferită de restul pieței. Dacă vrei să arăți diferit față de restul lumii, atunci trebuie să cumperi un tricou de la noi”, a mai spus acesta.