Producătorul de jocuri Zynga a anunțat o achiziție de 527 de milioane de dolari, dar și concedierea a 314 angajați

Publicat: 03 02. 2014, 11:28
Actualizat: 29 07. 2014, 20:01

Producătorul de jocuri online Zynga a anunțat, joi, achiziția studioului de animație californian NaturalMotion, pentru o sumă de 527 de milioane de dolari, dar și concedierea a 314 angajați, informează AFP.

Zynga a făcut acest anunț cu prilejul publicării rezultatelor sale financiare anuale, care au arătat o pierdere netă de 36,9 milioane de dolari în 2013, raportată la o cifră de afaceri a companiei de 873 de milioane de dolari.

Numai în cel de-al patrulea trimestru, pierderile companiei s-au ridicat la 25,2 milioane de dolari și veniturile, la 176 de milioane de dolari.

„Am finalizat 2013 în forță și ne așteptăm ca 2014 să fie un an în care vom crește”, a declarat directorul general al Zynga, Don Mattrick.

Zynga trebuie să fie o organizație mai eficientă, a spus însă Don Mattrick, justificând astfel concedierea celor 314 angajați, care reprezintă 15% din angajații societății.

Noile disponibilizări au fost anunțate în condițiile în care un număr de 520 de posturi au fost deja restructurate în iunie 2013.

Însă în ciuda restructurărilor, Zynga a anunțat cumpărarea studioului de animație NaturalMotion. Zynga va plăti 391 de milioane de dolari în numerar pentru NaturalMotion, creator al unor jocuri pentru dispozitive mobile precum CSR Racing și Clumsy Ninja. Totodată, producătorul de jocuri va distribui 39,8 milioane de acțiuni Zynga proprietarilor NaturalMotion, fapt care va ridica valoarea acestei tranzacții la aproximativ 527 de milioane de dolari.

„Achiziția NaturalMotion ne va permite să dezvoltăm centrul nostru de creație, să accelerăm dezvoltarea companiei pe dispozitivele mobile și să introducem tehnologii și instrumente de nouă generație. Toate acestea ne vor permite să creăm mai multe jocuri de succes„, a spus Don Mattrick.

Producătorul de jocuri online Zynga este cunoscut pentru jocurile Farmville, Mafia Wars și Cityville, foarte populare în rândul utilizatorilor rețelei de socializare Facebook.