ProFM a sărbătorit 20 de ani de la lansare cu show-ul Sensation – Source of Light
ProFM, care, în luna aprilie, împlinește 20 de ani de la lansare, a sărbătorit, sâmbătă seară, cu un nou eveniment marca Sensation – Source of Light, la care au participat aproape 12.000 de spectatori, potrivit unui comunicat al radioului remis MEDIAFAX.
Un spectacol extraordinar de lumini, efecte pirotehnice și culoare într-o mare de alb – așa a arătat pentru o noapte, în al doilea an consecutiv, pavilionul central al Romexpo, cu Mr. White, Sebastien Leger, Sunnery James & Ryan Marciano, Mark Knight, NO_ID, Funkerman, care au descoperit „Source of Light” și i-au conectat pe români la lumea Sensation.
DJ-ii ProFM au fost nelipsiți la cea de-a doua ediție organizata în România a celebrului show creat în Olanda, la care ProFM a fost partener media și care precede cea de-a 20-a aniversare a radioului, pe 15 aprilie.
„Am intrat deja în atmosfera de sărbătoare și nu oricum, ci cu cel mai mare eveniment dance al lumii, care dă startul acestei perioade atât de speciale pentru noi și pentru ProFM. Am început deja să petrecem cei 20 de ani pe care îi împlinim și mă bucur că am fost prezent și în acest an la Sensation, care adună atât de mulți oameni îmbrăcați în alb într-un singur loc, toți conectați la aceeași sursă de energie: muzica. De această dată am trăit și am urmărit spectacolul altfel, fără atât de multe emoții ca anul trecut și mi se pare impresionant de oriunde l-ai privi, atât de pe scenă, cât și din public”, a declarat DJ-ul ProFM Marius Onuc, care, împreună cu colegul său GreeG rămân singurii români care au urcat și au pus muzică pe scena unui show de o asemenea anvergură ca Sensation.
„Sensation – Source of Light 2013” i-a bucurat din nou pe spectatori și nu numai pe cei din România, ci și din Bulgaria, Israel, Spania, Grecia, Serbia, veniți la Bucuresti pentru a urmări numerele speciale de acrobație, lasere, decorul și întreaga recuzită pusă în scenă pe set-urile celor mai apreciați DJ-i din lume.
Spectacolul a debutat în acest an în jurul unei sfere radiante centrale, care a pulsat de lumină și culoare și căreia i s-au adaugat patru măști uriașe albe folosite ca fundal pentru proiecții. Acestea au plutit deasupra mulțimii venite să descopere unitatea „Source of Light”.
Mulți fani Sensation urmăresc această petrecere oriunde se organizează ea pe mapamond. Ținuta obligatorie este complet albă, singura excepție fiind încălțămintea, care poate fi și de altă culoare. Pantalonii din denim sunt permiși doar de culoare albă. Fanii care nu respectă această obligație nu pot participa la eveniment, chiar dacă au bilet.
Sensation a avut loc pentru prima dată în Olanda în anul 2000, loc în care evenimentul se desfășoară anual de atunci și până în prezent. Dresscode-ul alb a apărut ca urmare a unui eveniment tragic. Duncan Stutterheim, unul dintre cei trei fondatori ai ID&T, compania organizatoare a Sensation, și-a pierdut fratele, Miles, într-un accident de mașină în 2001. Ca tribut pentru Miles, tuturor participanților la showul din 2001 li s-a cerut neoficial să se îmbrace în alb. Mai mult de 80% dintre spectatorii de atunci au aderat la acest tribut. Punct ce a marcat nașterea binecunoscutului dresscode. Cinci continente cucerite mai târziu, cu spectacole în peste 20 de țări și 1.800.000 de vizitatori, Sensation unește cu succes lumea în alb.