Prima pagină » Magazin » Răspunsul uimitor pe care l-a primit o britanică la o plângere la Burger King

Răspunsul uimitor pe care l-a primit o britanică la o plângere la Burger King

O englezoaică de 25 de ani s-a trezit cu o reacție uimitoare din partea gigantului Burger King, după ce și-a exprimat nemulțumirea față de burgerii încălziți la microunde care îi fuseseră serviți, potrivit Daily Mail.

O englezoaică de 25 de ani a avut parte de o reacție uimitoare din partea gigantului Burger King, după ce și-a exprimat nemulțumirea față de burgerii încălziți la microunde care îi fuseseră serviți, potrivit Daily Mail.

Charlotte Chamberlain, din Northamptonshire (centrul Angliei), se afla cu o prietenă într-un restaurant Burger King, când a observat cu stupoare că mâncarea comandată îi era încălzită în cuptorul cu microunde. Nemulțumirea femeii a venit în contextul în care lanțul american de fast food obișnuiește să se promoveze susținând că burgerii săi sunt mai buni decât cei ai concurenței, întrucât sunt preparați la grătar.

Drept urmare, clienta a făcut o plângere la Departamentul de Relații cu Clienții, de la care a primit un răspuns năucitor: „Mesaj de la Rege (tradus din limba engleză, Burger King înseamnă Regele burgerilor, n.red.). Dacă vrei mâncare rece, trebuie doar să ceri, idioato! Pe viitor te rugăm să te duci la Mc. Ha Ha Ha”.

E-mailul nu e singurul de acest fel, pe care l-au primit clienții Burger King din partea companiei.

Un purtător de cuvânt al lanțului de restaurante a explicat că mesajele nu exprimă poziția Burger King, ci au fost trimise de către un fost francizat, cu care gigantul a încetat de curând colaborarea. În semn de răzbunare și pentru că încă mai avea acces la e-mail-ul intern, acesta a trimis în total 15 astfel de mesaje, sub semnătura Departamentului de Relații cu Clienții.

Reprezentanții Burger King s-au scuzat pentru neplăcerile create și au adăugat că vor bloca de îndată accesul „intrusului” la rețeaua de e-mail a companiei. Totodată, lui Chamberlain i s-au dat vouchere pentru meniuri gratuite în lanțul Burger King.

Potrivit aceluiași purtător de cuvânt, angajaților lanțului de fast food li se cere să încălzească la microunde burgerii, după ce au fost puși pe grătar, pentru un standard mai ridicat al calității acestui preparat. „În cazul în care clienții nu doresc să le fie puse sandwich-urile la microunde, ei pot să ceară acest lucru.”, a adăugat reprezentantul Burger King, potrivit Daily Mail.

(Irina Borș)

Autor