Prima pagină » Magazin » Războiul audiențelor de REVELION 2015. Surpriză neplăcută pentru ProTV în confruntarea cu Antena 1

Războiul audiențelor de REVELION 2015. Surpriză neplăcută pentru ProTV în confruntarea cu Antena 1

Războiul audiențelor de REVELION 2015. Surpriză neplăcută pentru ProTV în confruntarea cu Antena 1
AUDIENȚE REVELION 2015. Al 15-lea revelion prezentat consecutiv de Dan Negru la Antena 1 a avut, la nivel național și la orașe, cifre de șase ori mai mari decât Pro TV, care anul acesta nu a avut un program special, ci a mers pe filme, scrie paginademedia.

Pro TV a fost, pe intervalul 22.00-2.00, pe locul patru în topul audiențelor la nivel național și la orașe, fiind depășit de Kanal D (locul doi după Antena 1, cu un revelion WowBiz) și de TVR 1, potrivit sursei citate.

La nivel național, în intervalul 22.00-2.00, Revelionul Starurilor – un concept gen Cu mască, fără mască, a avut o medie de 3,2 milioane de români în fiecare minut. Cota de piață: aproape 32%, ceea ce înseamnă că o treime dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Revelionul prezentat de Dan Negru.
Antena 1 a fost pe prima poziție, la distanță de locul doi, Kanal D, cu 817.000 de români pe post. Topul a fost completat de TVR 1.

Cu filmul românesc America, venim și cu concerte, Pro TV a fost pe locul patru, cu o medie de 550.000 de români, de șase ori mai puțin decât Antena 1.

Și la nivel urban s-au înregistrat diferențe mari  între revelionul Antena 1 și celelalte canale. Programul prezentat de Dan Negru a fost urmărit de peste 1,8 milioane de telespectatori pe minut, fiind urmat de Kanal D (361.000) și TVR 1 (316.000).

Și la orașe, Pro TV a fost tot pe locul patru, cu o medie de 302.000 de telespectatori, de șase ori sub Antena 1.

La nivelul publicului comercial, prima poziție a fost tot a Antenei 1, cu o medie de 850.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut. Pro TV a fost pe acest target pe locul doi, cu o medie de aproape 200.000 de telespectatori, de patru ori mai puțini decât Antena 1.