Războiul audiențelor s-a consumat la căpătâiul Mărioarei Zăvoranu. Ce rating au avut televiziunile în intervalul funeraliilor mamei Oanei Zăvoranu
Duminică, în ziua înmormântării mamei lui Oana Zăvoranu, audiențele au avut manifestări atipice. Posturile tv care au abordat acest subiect s-au situat în topul preferinței telespectatorilor, iar România TV a fost cel mai urmărit canal din România, în intervalul 12:00-20:00 (când s-a încheiat înmormântarea), situându-se peste Pro TV și Antena 1.
România TV a fost lider atât la nivel național, cât și la orașe. Antena Stars, care a transmis în exclusivitate funeraliile mamei lui Oana Zăvoranu, a dat live înmormântarea, dar s-a ales cu locul patru în clasament.
România TV a fost cel mai urmărit post TV pe intervalul 12:00-20:00, cu o medie în intervalul respectiv de 760.000 de români în fiecare minut. Locurile doi-trei au fost ocupate de Antena 1 (744.000) și Pro TV (700.000), informează paginademedia.ro.
Cu live de la înmormântare, Antena Stars a fost pe locul patru cu 400.000 media de audiență.
Prima poziție la orașe a fost ocupată tot de România TV, cu 416.000 media de telespectatori în fiecare minut din intervalul 12:00-20:00. Clasamentul a fost întregit de Antena 1 și Pro TV.
Antena Stars a fost locul patru la orașe, cu o medie de 250.000 de persoane. În fine, la comercial, diferențele de clasament pe targetul 18-49 de ani au fost vizibile: Pro TV a fost lider cu o medie de 223.000, iar România TV a fost pe locul trei, în timp ce Antena Stars a ocupat locul patru.