Războiul audiențelor. Surpriza de rating din timpul difuzării show-urilor „Vocea României” și „X Factor”
„Vocea României” de pe Pro TV și „X Factor” de pe Antena 1, aflat la prima ediție live a sezonului, s-au intersectat pe aproape toată durata, iar „Vocea” a avut un avans mic atât la nivel național, cât și la nivel urban.
Astfel, la nivel național, Pro TV a înregistrat 1.095.000 de telespectatori, având un rating de 5,9% și un share de 15,3%, iar Antena 1 – 904.000 de telespectatori, rating 4,9% și share 12,7%.
La nivel urban, Pro TV a înregistrat 616.000 de telespectatori, având un rating de 6,1% și un share de 14,9%, iar Antena 1 – 614.000 de telespectatori, rating 6,1% și share 14,8%.
La nivel comercial (18-45 de ani), Pro TV a avut 384.000 de telespectatori, un rating de 7,6% și un share de 20,7%, în timp ce Antena 1 a avut 313.000 de telespectatori, un rating de 6,2% și un share de 16,9%.
Interesant este că, atât timp cât a difuzat serialul „Suleyman Magnificul”, Kanal D a fost peste Pro TV la nivel urban și la egalitate la nivel național, scrie paginademedia.ro.