Cea mai mare vânzare de obligațiuni în euro de către o companie fost efectuată de grupul elvețian Roche în 2009, valoarea acestei tranzacții fiind de 11,25 miliarde de euro.
Coca-Cola profită în acest mod de costurile de împrumut care au coborât la minime record în Europa în ultimele luni, pe fondul politicilor de relaxare cantitativă promovate de Banca Centrală Europeană (BCE).
În prezent, investitorii cer un randament de 0,89% pentru deținerile de obligațiunile în euro evaluate ca recomandate pentru investiții, potrivit datelor Bank of America. Prin comparație, randamentele ating nivelul de 3% pentru obligațoiunile denominate în dolari.
Obligațiunile emise de Coca-Cola au o maturitate cuprinsă între 2 și 20 de ani.
Cel mai mare producător de băuturi carbogazoase din lume a arătat că va folosi veniturile din vânzarea de obligațiuni pentru a plăti o parte din datoria deja existentă, precum și pentru a acoperi cheltuielile de capital sau a răscumpăra acțiuni.
Incluzând emisiunea de obligațiuni a Coca-Cola, valoarea totală a vânzărilor de obligațiuni de către firmele americane în acest an a crescut la 28 de miliarde de dolari de la 13 miliarde de dolari în intervalul corespunzător din 2014, potrivit The Wall Street Journal.