Record de audiență la finala Europa League. Câți oameni au urmărit meciul difuzat în direct de Pro Tv
Finala Europa League difuzată de Pro Tv în intervalul 21:46 – 23.37, a obținut o audiență record, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media. Datele arată că meciul dintre Athletico Madrid și Athletic Bilbao a înregistrat în rândul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 24.8 puncte de rating și 51.5% cotă de piață, fiind cel mai urmărit meci de fotbal al unor echipe de club străine de la introducerea măsurătorii cu peoplemetere
Pe locul doi, cu o audiență de aproape 8 ori mai mică s-a situat Antena 1, care a înregistrat o audiență de 3.6 puncte de rating și o cotă de piață de 7.4 procente. Situația a fost aceeași și la nivelul publicului din mediul urban, unde ProTV a înregistrat o audiență media de 24.6 puncte de rating și o cotă de piață de 48.1 procente, în timp ce Antena 1 a obținut doar 3.3 puncte de rating și o cotă de piață de 6.4 puncte de rating.
La nivelul publicului masculine din mediul comercial urban, finala câștigată aseară cu 3-0 de Athletico Madrid a înregistrat o audiență uriașă de 29 puncte de rating și o cotă de piață de 61.3 procente.
Peste 5 milioane de telespectatori la nivelul întregii populații au fost cu ochii pe spectacolul oferit de Athletico Madrid și Athletic Bilbao în minutul de aur al transmisiei (22:30). La nivelul publicului comercial din mediul urban, în minutul de aur 22:31, ProTV a înregistrat o audiență de 28.2 puncte de rating și o cotă de piață de 55.3%