Recorduri de trafic pentru ZF.ro, CSID.ro și DESCOPERA.ro

Publicat: 04 03. 2015, 15:34
Actualizat: 05 08. 2015, 14:41

La rândul lor, alte două site-uri aflate în portofoliul Mediafax Group – CSID.ro și DESCOPERA.ro – au stabilit noi performanțe de trafic pe segmentele lor de piață, fiecare brand reușind astfel să își consolideze poziția de lider.

În premieră în istoria sa, ZF.ro s-a apropiat de pragul de 2 milioane de unici și și-a reconfirmat postura de lider incontestabil al presei din segmentul „Economic&Financiar”

Comparativ cu perioada similară a anului trecut, traficul ZF.ro aproape s-a dublat, cu un avans de 98%. De asemenea, numărul total de afișări din februarie 2015 s-a ridicat la 9,2 milioane, ceea ce marchează o evoluție cu 46% față de luna similară din 2014.

Conținutul premium, analizele și articolele în exclusivitate despre afacerile și planurile marilor jucători de business au adus Ziarului Financiar acest nou record de trafic.

Editat de Mediafax Group, site-ul CSID.ro a reușit și el să atragă un număr record de cititori în februarie, cu circa 2,4 milioane de vizitatori unici fiind lider absolut al categoriei site-urilor de „Sănătate și îngrijire personală” din România.

CSID.ro, parte a platformei de beauty, healthcare și lifestyle dezvoltată în jurul brandului CE SE ÎNTÂMPLĂ, DOCTORE?, a contabilizat o o creștere anuală a traficului de 177%, care l-a propulsat la mare distanță față de următoarele branduri din categorie. De asemenea, site-ul a înregistrat 6,47 milioane de afișări, marcând un avans de 131% comparativ cu perioada similară din 2014.

Tot un record de trafic a stabilit și DESCOPERA.ro, cu circa 1,36 de milioane de unici în luna februarie, cifră prin care domină categoria site-urilor de „Știință&cercetare”, conform SATI.

Platforma numărul 1 de popularizare a științei a avut alături cu 6% mai mulți vizitatori unici în februarie, comparativ cu luna anterioară, creșterea față de perioada similară a anului trecut ridicându-se la 75%.

Pentru DESCOPERA.ro este a doua lună consecutivă în care stabilește un nou record de trafic. În plus, site-ul a contabilizat 4,63 demilioane de afișări, mai mult cu 41% față de 2014.

Pe de altă parte, PROMOTOR.ro s-a menținut și în luna februarie pe prima poziție în clasamentul celor mai accesate site-uri „Auto-moto”, cu 847.300 de vizitatori unici.

Parte a aceluiași grup media, platforma APROPOTV.ro a reușit să își consolideze statutul de lider al categoriei „Programe&Ghiduri”, cu 956.784 de vizitatori unici.

Mediafax Group furnizează cel mai diversificat conținut media de pe piața din România, disponibil publicului pe o arie largă de platforme de interacțiune, de la print și evenimente la online, mobile și video. Exponent al unui brand cu o experiență de peste 20 de ani, grupul creează și livrează publicului conținut unic, valoros, exhaustiv și relevant, susținut de autoritatea editorială.

Portofoliul Mediafax Group include 11 branduri principale – multe lider de piață – care acoperă cele mai importante domenii de interes, de la business, social-politic, sport, divertisment și lifestyle la nișe precum auto, știință, gadgeturi și tehnologie. Printre produsele grupului se numără ZIARUL FINANCIAR, Agenția de presă MEDIAFAX, GANDUL.INFO, PRO SPORT, THE ONE, BUSINESS MAGAZIN și CE SE ÎNTÂMPLĂ, DOCTORE?.