Regele nopților albe – Cum faci milioane de euro din cocteiluri, muzică și femei frumoase
Este cel mai înrăit clubber, dacă ne luăm după numărul de ore pe care le petrece weekend de weekend în localurile pe care le deține. Este totodată un jongler care reușește să se joace cu timpul, de la căderea serii și până la răsăritul soarelui, timp pe care și-l împarte între cele cinci localuri Fratelli, scrie Business Magazin.
Ziua și-o dedică celorlalte businessuri, barul Biutiful din centrul istoric, membership clubul pentru expați și executivi Le Club și firma de catering Flavours. Câte ore are ziua lui Dani Caramihai, unul dintre cei patru Fratelli?
Dani Caramihai are 37 de ani și a știut încă din primii ani de liceu ce vrea să facă atunci când va fi mare. Nu s-a gândit niciodată să devină astronaut, medic sau pompier, meserii care sunt de regulă pe lista scurtă a băieților. A vrut să îi urmeze tatălui său în industria de restaurante. „Tata a cumpărat la începutul anilor ’90 restaurantul Casa Albă, pe care îl deține și astăzi”, povestește Caramihai.
Citește povestea lui Dani Caramihai în Business Magazin
Aflat în Băneasa, într-o clădire istorică, restaurantul datează de la începutul secolului al XX-lea, fiind cu câțiva ani mai tânăr decât Caru’ cu Bere. Pentru a prelua afacerea familiei a studiat la Facultatea de Economie a Comerțului și Turismului, cea mai apropiată ca profil de industria HoReCa. „Era și atunci, este și astăzi cea mai apropiată.” Studiile l-au ajutat ulterior în business, recunoaște el.
A lucrat alături de tatăl său până la 28 de ani, respectiv până la finalul lui 2004. Acesta este de altfel momentul în care începe să se scrie istoria grupului Fratelli. Numele dă singur de gol povestea businessului: doi frați și doi veri, foști colegi de liceu și prieteni vechi „ca frații” (fratelli în italiană), hotărăsc să se lanseze în businessul de restaurante. „A fost inițiativa asociaților mei. Eu doar m-am lăsat convins, deși aveam un loc călduț deja asigurat.” Astăzi el se ocupă de managementul de zi cu zi al businessului, în timp ce fiecare dintre ceilalți își împart atribuțiile de comunicare, design și zona juridică. Deciziile majore nu se iau însă decât la comun. (Cristina Roșca)