Revista Glamour s-a lansat în online, pe glamourmagazine.ro

Publicat: 21 12. 2012, 16:29
Actualizat: 26 03. 2019, 02:46

Publicația Glamour s-a lansat, luna aceasta, și în online, pe www.glamourmagazine.ro, unde cititoarele revistei vor afla cele mai noi știri despre vedetele lor preferate, trucuri practice de fashion & beauty, dar și povești simpatice despre locuri cool și oameni interesanți, informează Mediafax.

Redactorii Glamour au pregătit o selecție fabuloasă a celor mai bune investiții vestimentare, o mulțime de trucuri în materie de relații, sănătate și bani, idei de amenajări interioare care să transforme casa într-un loc de poveste și topul celor mai frumoase destinații de vacanță.

Nu vor lipsi din site rubricile favorite din varianta print a revistei: „Dos and Don”ts”, „Fashion Trends”, „Beauty Chat”, „Glamour Generation”. Lor li se adaugă recenzii despre cele mai recente cărți, imagini din culisele filmărilor de la Hollywood, interviuri cu staruri românești și internaționale, sfaturi despre sănătate și dragoste și idei pentru timpul liber, dar și informații despre evenimentele speciale Glamour și concursuri cu premii senzaționale.

Odată cu lansarea noului site, revista Glamour dă startul voturilor pentru Glamour Beauty Awards. Cititoarele sunt invitate să aleagă cele mai performante produse cosmetice ale anului 2012.

Glamour este una dintre revistele internaționale de succes, cu 16 ediții pe întreg mapamondul – din SUA în Marea Britanie, America de Sud, Rusia, Italia și până la ultima venită în familia Glamour, Brazilia. Glamour a revoluționat piața revistelor pentru femei: ediția italiană a fost cea care a inventat formatul pocket-size în 1998, iar ediția britanică a revistei Glamour a fost prima lansată direct în acest format, în 2001. Aproape în toate țările în care a fost lansată a ajuns rapid pe numărul 1 ca număr de copii vândute. În Statele Unite a bătut toate recordurile, vânzând peste 2 milioane de exemplare pe lună. Glamour a fost lansată în România în noiembrie 2006. De atunci, Glamour este o prezență constantă pe lista oricărei fashioniste.