Ediția emisiunii Români, te iubesc, difuzată duminică de ProTv, a fost lider de audiență cu ancheta despre o mare de paradoxuri, realizată de corespondentul Știrilor ProTv Anca Nastasi.
Potrivit cifrelor transmise de postul de televiziune din Pache, emisiune a fost lider absolut de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban. În minutul de aur al emisiunii, 18:50, 1,5 milioane de români urmareau „România, te iubesc!”, iar pe publicul comercial ProTv înregistra 11,1 puncte de rating și 30,7 % din cota de piață.
Cifrele mai arată că 7,6 puncte de rating și 23,1% cota de piață a obținut ProTv, în medie, pe publicul comercial din mediul urban în timpul difuzării emisiunii „România, te iubesc!”, de două ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat doar 3,8 puncte de rating și 11,6 procente din cota de piață.
Nici pe publicul din mediul urban ProTv nu a avut rival și s-a clasat pe prima poziție în topul audiențelor, cu o medie de 6 puncte de rating și 16,3 procente din cota de piață, fiind urmat de Antena 1, cu 4 puncte de rating și 10,9% cotă de piață.