Prima pagină » Magazin » ROMÂNII AU TALENT. Record de audiență înregistrat la prima emisiune din SEZONUL 3

ROMÂNII AU TALENT. Record de audiență înregistrat la prima emisiune din SEZONUL 3

ROMÂNII AU TALENT. Record de audiență înregistrat la prima emisiune din SEZONUL 3
ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a debutat aseară la ProTv. Show-ul ROMÂNII AU TALENT a fost lider de audiență, aseară înregistrându-se cel mai bun debut de sezon al emisiunii

ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a debutat aseară la ProTv. Show-ul ROMÂNII AU TALENT a fost lider de audiență, potrivit datelor transmise de postul de televiziune din Pache. Datele arată că aseară s-a înregistrat cel mai bun debut de sezon al emisiunii ROMÂNII AU TALENT de până acum, obținând audiențe amețitoare pe toate targeturile de public, potrivit ProTv.

Astfel, în minutul de maximă audiență al emisiunii ROMÂNII AU TALENT, înregistrat la 21.41, peste 6 milioane și jumătate de români îi urmăreau pe eroii de la ProTv. Show-ul ROMÂNII AU TALENT a înregistrat 34,9 puncte de rating și 57,6% cotă de piață.

Programul ROMÂNII AU TALENT difuzat de ProTv vineri seara nu a avut concurent, fiind lider de audiență detașat la nivelul tuturor categoriilor de public. Așa se face că audiența medie înregistrată de emisiunea ROMÂNII AU TALENT între orele 20.30 – 23.04 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani de 26,5 puncte de rating și 51,7% cotă de piață, de peste 7 ori mai mare față de cea înregistrată de Antenei 1, principalul competitor, care a înregistrat 3,6  puncte de rating și  7,0% cotă de piață.

 ROMÂNII AU TALENT a înregistrat la nivelul întregii țări o audiență medie de  27,9 puncte de rating și o cotă de piață de 47,8 procente, fiind urmărită în medie de aproape 5 milioane și jumătate de români. Antena 1 s-a clasat pe locul al 3-lea, dupa Acasă, înregistrând o audiență de 8 ori mai mica față de ProTV, respectiv 3,3 puncte de rating și 5,6% cotă de piață.

Audiență de 8 ori mai mare față de următoarea clasată a înregistrat ROMÂNII AU TALENT și pe întreg publicul din mediul urban. Așa se face că audiența medie obținută de show-ul de la ProTv a fost de 25,1puncte de rating și 45,1% cotă de piață, iar cea a Antenei 1 a fost de 3,4 puncte de rating și 6,1% cotă de piață.