Prima pagină » Magazin » ROMÂNII AU TALENT, sezonul 2. Pro TV a fost lider de audiență vineri seară

ROMÂNII AU TALENT, sezonul 2. Pro TV a fost lider de audiență vineri seară

ROMÂNII AU TALENT, sezonul 2. Pro TV a fost lider de audiență vineri seară
Vineri seară, au fost deciși ultimii finaliști la "Românii au talent", care se vor bate pe 11 mai pentru marele premiu de 120.000 de euro

Vineri seară, au fost deciși ultimii finaliști la „Românii au talent”, care se vor bate pe 11 mai pentru marele premiu de 120.000 de euro. No Limit, Mihai Petraiche și Cristian Leana sunt concurenți care au reusit să impresioneze juriul și publicul și să se alăture celor 12 finaliști aleși deja în cele 4 semifinale difuzate.

În ultima semifinală a celui de-al doilea sezon al emisiunii „Românii au talent”, cifrele de audiență înregistrate de ProTv au fost impresionante. Așa cum s-a întâmplat încă de la debutul emisiunii, ProTv nu a avut rival pe nici un segment de public, fiind liderul incontestabil al serilor de vineri.

Așa se face că cea de-a cincea semifinala a celui de-al doilea sezon al emisiunii „Românii au talent” a reușit în mintutul de aur de la 22.27 să înregistreze pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani 26,7 puncte de rating și o cotă de piață de 52,1%, iar în minutul de aur de la 22.09 să adune în fața micilor ecrane peste 4 milioane și jumătate de români.

Audiențele medii înregistrate pe toată durata emisiunii (20.30-23 – 00.33) de la ProTv pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani au fost de 17,7 puncte de rating și o cotă de piață de 45,2%, în timp ce Antena 1 obținea  doar 2,7 puncte de rating și 6,9% cotă de piață

Nici pe întreg publicul din mediul urban, emisiunea „Românii au talent” nu a avut concurent, înregistrând 16,6 puncte de rating și o cotă de piață de 40,0%,  fiind urmărită pe tot parcursul emisiunii de apropape 2 milioane de telespectatori, în timp ce Antena 1 obțnea doar 2,2 puncte de rating și 5,3% cotă de piață.

La nivelul întregii populații a României, ProTv înregistra pe toată durata emisiunii o audiență medie de 15,9 puncte de rating și 39,3% cotă de piață, emisiunea fiind urmărită pe tot parcursul ei de peste 3 milioane de telespectatori, urmat fiind de TVR cu 3,0 puncte de rating și 7,5% cotă de piață și abia apoi de Antena 1 cu 2,3 puncte de rating și 5,7% cotă de piață.

 

Autor