Prima pagină » Magazin » ROMÂNII AU TALENT, sezonul 2. Un român din patru a urmărit marea finală transmisă în direct de Pro Tv

ROMÂNII AU TALENT, sezonul 2. Un român din patru a urmărit marea finală transmisă în direct de Pro Tv

Telespectatorii au stat aseară cu ochii pe ProTV pentru a afla cine este cel mai talentat român al țării

Telespectatorii au stat aseară cu ochii pe ProTV pentru a afla cine este cel mai talentat român al țării. Cristian Gog a fost votat de telespectatorii ProTv „cel mai talentat român” din cel de-al doilea sezon al emisiunii.

Emoționat și fericit, Cristian Gog și-a găsit cu greutate cuvintele pentru a mulțumi tuturor celor care l-au votat și l-au susținut, ținând să-i mentioneze în mod special pe toți suporterii din mediul online fără sprijinul cărora nu ar fi câștigat acest premiu și mai mult decât atât nici nu s-ar fi înscris în cursă pentru el. „Nu cred că există cuvinte să exprim ceea ce simt acum. Nu pot încă să mă gândesc, abia am reușit să scot o frază coerentă pe scenă, la final”, a spus Cristian Gog copleșit de emoțiile și bucuria câștigării titlului de cel mai talentat român și a premiului cel mare de 120.000 de euro.

Cifrele de audiență arată că pe întreaga durată a show-ului Românii au talent, transmis în direct de Pro Tv, la nivelul publicului comercial din mediul urban, peste jumătate din cei care se uitau la televizor erau cu ochii pe ProTV.

Conform Kantar Media, ProTV a obținut în intervalul 20:29-01:13, la nivelul acestui public o audiență medie de 18.6 puncte de rating și o cotă de piață de 50.8 procente, în timp ce Antena 1, principalul competitor, a fost clasata pe locul al doilea, obținând o audiență medie de 2.1 puncte de rating și o cotă de piață de 5.7%.

Cifrele de audiență mai arată că lucrurile au stat la fel și la nivelul publicului urban, unde ProTV s-a detașat considerabil cu o audiență medie de 18.5 puncte de rating și o cotă de piață de 46.6 procente, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 2.1 puncte de rating și 5.4 procente cotă de piață.

Aproape 5 milioane de telespectatori la nivelul întregii populații au fost cu ochii pe ProTV în minutul de aur 22:36. La nivelul publicului comercial din mediul urban apogeul a fost atins în minutul 23:13, când ProTV a înregistrat o audiență de 27.1 puncte de rationg și o cotă de piață de 62.5%, în timp ce Antena 1 avea 0,5 puncte de rating și 1,2% cotă de piață.