Cu fiecare ediție nouă a show-ului ROMÂNII AU TALENT, un nou record atins de postul Pro TV. Astfel, episodul de vineri a obținut cele mai bune cifre de audiență de la lansarea sa în urmă cu doi ani la nivelul întregului public din mediul urban.
În minutul de maximă audiență înregistrat la 22.11, emisiunea ROMÂNII AU TALENT era urmărită de aprape 7 milioane de români, înregistrând pe 34,3 puncte de rating pe publicul comercial din mediul urban cu vârstea cuprinse între 18 și 49 de ani și o cotă de piață de 68%, adică de 11 ori mai mare decât cea înregistrată de postul concurent Antena 1.
Programul ROMÂNII AU TALENT a fost lider detașat la nivelul tuturor categoriilor de vârstă, iar Pro TV a înregistrat o audiență de peste nouă ori mai mare față de Antena 1 pe întreg publicul urban. Așadar, audiența medie obținută de show-ul ROMÂNII AU TALENT a fost de 26,5 puncte de rating și 49,5% cotă de piață, față de principalul post concurent care a atins 2,8 puncte de rating și 5,3% cotă de piață.
Audiența medie înregistrată de emisiunea ROMÂNII AU TALENT între orele 20.30-23.01 a fost pe publicul comerical din mediul urban cu vârste între 18.49 de ani de 27,4 puncte de rating și a atins cotă de piață de 57 de procente.
ROMÂNII AU TALENT a fost lider de piață și la nivelul întregii țări, cu o audiență medie de 28,5 puncte de rating și cotă de piață de 49,8 procente, show-ul fiind urmărit în medie de aproape 5,5 milioane de români.