O femeie bolnavă de cancer a trecut prin clipe înspăimântătoare în timpul unui zbor cu avionul, după ce membrii echipajului au ignorat criza de astm pe care o avea, refuzând să îi ofere o mască de oxigen, relatează Daily Mail.
Annette Towned, în vârstă de 56 de ani, călătorea din Manchester către Cipru cu o cursă a companiei aeriene EasyJet și, deși, rezervase un scaun cu rotile, i-a fost interzis să îl folosească la îmbarcare. La scurt timp după decolarea avionului, femeia a început să se simtă rău și a anunțat un steward că are nevoie de oxigen. Pe motiv că acest lucru este posibil „doar în situații de urgență”, bărbatul a refuzat solicitarea, astfel că femeia a făcut o criză de astm.
Sperietura a fost atât de mare pentru Annette, încât aceasta a scris un bilet cu mesajul „Nu pot respira. Am nevoie de oxigen. Mor.”, pe care l-a așezat pe scaunul alăturat. Potrivit unui martor, nici acest lucru nu a atras atenția membrilor echipajului de zbor.
„Am scris biletul când un pasager din spatele meu m-a întrebat dacă e ceva în neregulă cu mine. Stewarzii probabil că l-au văzut (biletul, n. red) lângă mine pe scaun, dar nu au făcut nimic.”, a declarat Annette.
După aterizarea avionului la destinație, femeia a fost internată într-un spital.
„Aveam nepărat nevoie de aer, nu puteam respira și nu am mai fost niciodată atât de speriată. Chiar am crezut că am să mor. Cu cât avionul se înălța mai sus, cu atât mai greu îmi era să respir. A fost un infern”, a povestit ulterior Annette.
„Doctorul meu mi-a spus mai târziu că sunt norocoasă că încă sunt în viață. Atitudinea stewarzilor a fost dezgustătoare”, a continuat ea.
Reprezentanții companiei aeriene au negat acuzațiile aduse, arătând că femeia a refuzat la aeroport să fie asistată cu un scaun cu rotile, precum și că a fost de acord să zboare fără mască de oxigen.
„Cea mai mare prioritate a EasyJet” este sănătatea și siguranța celor aflați la bord. Membrii echipajului au discutat în detaliu cu doamna Townend pentru a-i asigura confortul și au decis împreună că ea poate continua zborul fără a solicita oxigen”, a arătat purtătorul de cuvânt EasyJet, care, totodată, a prezentat scuze publice pentru situația creată.
Familia lui Annette a anunțat că va demara o acțiune în instanță.