Un nou studiu relevă indicii despre care ar putea fi sfârșitul platformei Netflix. Asttfel, se pare că 57% din clienții din Marea Britanie nu ar mai utiliza platforma online dacă s-ar introduce reclame.
Studiul referitor la Traditional TV, Online Video și Streaming a fost publicat de compania de marketing prin tehnologie Audience Project, potrivit netimperative.com.
În Marea Britanie, Netflix ocupă locul 1 în ceea ce privește stremingul, satisfăcând 70% din piață. Acest tip de serviciu este preferat cu precădere de persoanele tinere, cu vârste cuprinse între 15-25 de ani – 63%.
Astfel, putem înțelege de ce în prezent Netflix se focusează pe conținut și crearea de conținut.
Se pare că din ce în ce mai multe persoane preferă să downloadeze filmele sau să le vizioneze online, ceea ce ar putea indica un succes răsunător pentru platformele online, dar și o scădere a numărului de persoane care se uită la televizor.
Netflix este o companie americană, cu sediul central în Los Gatos (California). Fondată în 1997 de către Reed Hastings și Marc Randolph, venitul primar al companiei se bazează pe abonament, de streaming video la cerere de servicii, care oferă streaming on-line de o bibliotecă de filme și programe de televiziune, precum și distribuția și producția de filme și seriale de televiziune, care sunt distribuite exclusiv de această platformă.
Sursă FOTO: Shutterstock