Primul magazin sub acest nume va fi deschis în Londra, pe Regent Street, cel mai târziu la începutul toamnei. În același timp, noul brand va fi disponibil și online în 18 țări europene, urmând ca apoi să fie inaugurate alte magazine fizice în Bruxelles, Copenhaga și Munchen.
„Produsele Arket vor avea prețuri ușor mai mari decât cele ale produselor principale H&M, cămășile bărbătești de exemplu având prețuri care pornesc de la 39 de euro și ajungând până la 115 euro”, scrie publicația citată.
Focusul suedezilor este pe țările europene deocamdată, dar nu și pe România, după cum a spus pentru ZF Jay Woods, persoana care se ocupă de expansiunea noului brand Arket.
„În prezent, nu avem planuri de expansiune în România. Deocamdata, scopul nostru este să deschidem magazine în Bruxelles, Londra, Copenhaga și Munchen”, a spus Jay Woods.
Magazinele Arket vor include și un concept de cafenele care vor avea și o parte de bucătărie specific suedeză.
Citește în continuare pe Business Magazin.