Deși McDonald’s nu a anunțat încă ce va face cu acest nou brand, analiștii spun că, foarte probabil, gigantul fast-food vrea să își consolideze poziția pe piața restaurantelor care oferă mic dejun.
De altfel, produsele pe care McDonald’s le oferă la micul dejun, cum ar fi Egg McMuffin, McToast, omletele sau lipiile cu salam ori șuncă, reprezintă 25% din vânzările McDonald’s, deși acestea ”dispar” din meniu după ora 10-10.30.
La începutul anului, presa americană scria că McDonald’s ar dori prelungirea orelor în care servește micul dejun, așa explicându-se faptul că patentul conține cuvântul ”brunch”.
În SUA, tot mai multe restaurante și cafenele, printre care Taco Bell, Burger King și Starbucks, și-au lărgit oferta în ceea ce privește produsele pentru mic dejun.
În prezent, produsele oferite de McDonald’s la micul dejun reprezintă o treime din toate produsele de acest fel vândute în fast-food-urile din SUA.
Presa americană sugerează că unul dintre motivele pentru care McDonald’s ar urma să introducă ”McBrunch” este acela că vânzările sunt în scădere.