Facebook va schimba mâine News Feed-ul pentru prima dată după șapte ani, de când a fost lansat fluxul de știri, scrie Business Insider.
Noul News Feed va fi lansat joi, în cadrul unui eveniment găzduit de Facebook la sediul din Menlo Park. Sursa scrie că Facebook va lansa de fapt mai multe fluxuri de știri, al căror conținut poate fi sortat în funcție de opțiunile utilizatorilor.
Sub bara de căutare de pe Facebook, va fi o bară de opțiuni (Feed options), de unde utilizatorii pot alege ce conținut vor să vadă.
Business Insider scrie că, printre opțiunile puse la dispoziție de cea mai mare rețea de socializare din lume, se va număra cu siguranță și opțiunea de Photo Feed, care să afișeze doar pozele postate de prieteni sau de paginile cărora utilizatorii le-au dat Like. În plus, va exista și un Music Feed, cu conținut legat doar de melodiile postate de utilizatori sau de concertele la care aceștia și-au anunțat intenția să meargă. De asemenea, ar putea exista și fluxuri de video sau de știri, dar acestea nu au fost confirmate deocamdată.
Business Insider scrie că separarea fluxurilor este „o mișcare inteligentă” pentru Facebook, deoarece utilizatorii ar putea petrece mai mult timp pe rețeaua de socializare, dat fiind că vor găsi numai conținutul pe care și-l doresc și vor scăpa de postările inutile.
Noile News Feed-uri vor fi însă benefice și pentru publicitari, care își vor putea direcționa mai bine mesajul, prin imagini sau clipuri, fără a părea nepotrivit, scrie Business Insider.