„Căutăm oportunități să deschidem noi magazine, potențial de creștere există. Suntem însă dependenți de deschiderile de malluri, pentru că în România 99% din shopping se face la mall. De fapt este o relație de co-dependență, pentru că și ei au nevoie de branduri. Noi avem o singură unitate stradală, restul sunt în centre comerciale și malluri”, adaugă ea.
Retailerul suedez H & M a intrat pe piața locală în primăvara lui 2011 și a ajuns deja la 53 de magazine în marile orașe ale țării. Mai mult, după cifra de afaceri, retailerul este cel mai mare jucător din moda românească. Anul trecut H & M a obținut afaceri de 760 mil. lei, în creștere cu 14% față de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor publice.
„România este o piață relativ nouă pentru H & M și totuși este o piață deja mare, după doar șase ani de prezență. Avem peste 50 de magazine și avem orașe, cum este cazul Clujului, unde am deschis trei unități, scre Ziarul Financiar.