Șeful L’Oreal, încântat de ideea că oamenii confundă realitatea cu selfie-urile „filtrate” de pe Instagram: „Femeile să-și cumpere mai multe machiaje, pentru a arăta bine și în realitate” / Agon, interviu controversat: „Poluarea e bună pentru afaceri, dar nu o încurajăm”
Jean-Paul Argon, CEO-ul și președintele L’Oreal, gigantul din industria cosmeticelor, a mai spus, într-un interviu recent, că poluarea „este bună pentru afaceri”.
L’Oreal deține brandurile Maybelline, Garnier și Lancome și a înregistrat o creștere cu 12,1% profitului anual operațional, până la 2,84 milioane lire sterline.
Șeful în vârstă de 63 de ani a fost criticat deoarece a lăudat Instagram-ul, care le determină pe femei să cumpere tot mai multe produse cosmetice, pentru a arăta precum în selfie-urile trecute prin filtrele Instagram.
„Cu cât încerci să arăți mai bine în online”, a declarat Agon pentru MarketWatch, „cu atât vei lucra mai mult la frumusețe când vei ieși în oraș, pentru că, atunci când te vei vedea cu oamenii și vor sesiza diferența dintre realitate și Instagram, o să ai o problemă.
Dacă vor să folosească filtre în mediul virtual, trebuie să facă asta și în viața reală, să arate mai bine și tocmai de aceea au nevoie de cosmetice, de machiaj, de produse de îngrijire a pielii, mai mult din tot”, a spus Agon.
Agon a fost criticat dur de Bambos Charalambous, parlamentar britanic pentru Enfield Southgate, care a declarat: „Cred că aceste comentarii sunt îngrozitoare și iresponsabile. Reprezintă o recunoaștere a faptului că L’Oreal este mulțumită de faptul că oamenii se simte presați să arate bine și sunt dispuși să dea mulți bani pe produsele sale.
Tinerii sunt deja stresați și ideea că oamenii sunt fericiți să facă bani din susținerea unei vieți false este foarte tristă”.
De asemenea, Agon a spus că „poluarea este bună pentru afaceri, dar nu o încurajăm…Acolo unde este poluare, încercăm să ne protejăm clienții”.
„Când locuiești la oraș, pielea și părul tău sunt stresate, mai ceva ca atunci când locuiești la țară, astfel că ai nevoie de șampoane, balsamuri, creme etc. Viața urbană înseamnă mai multă socializare și socializarea atuce mai mult consum de cosmetice”, a declarat șeful L’Oreal.
„Aș spune că industria de cosmetică este imună la criză. Tocmai de aceea L’Oreal va reuși să crească în continuare, își va crește profitul”, a conchis șeful L’Oreal, potrivit mirror.co.uk.
foto: Wikipedia / Pixabay