SERVICIUL ROMÂN DE COMEDIE. Aproape 2,5 milioane de români au urmărit prima emisiune din noul sezon
Prima emisiune din noul sezon al „Serviciului Român de Comedie” (SRC), difuzat ieri seară la ProTv, a fost lider de audință.
Supereroii comediei aduși de Toni Grecu în noul sediu al Serviciului, Comedy Plaza, au fost pe placul românilor. Ediția SRC din 3 octombrie a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public, astfel că aproape 2,5 milioane de români erau cu ochii pe Toni Grecu & co. în minutul de maximă audiență înregistrat la ora 20.56.
La nivelul publicului său țintă, Pro Tv a înregistrat un vârf de audiență de 10,9 puncte de rating și 23,8 % cotă de piață, mai mult decât triplu decât Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat 3,5 puncte de rating și 7,6 % cotă de piață în același minut (21.25).
Noul sezon al „Serviciul Român de Comedie”, a adus în casele românilor multă bună dispoziție, umor de calitate, personaje și mini-seriale noi, precum supereroii, Super Gina, Super Costel sau „Familia Pompa”. Pe parcursul întregului interval de difuzare (20.30-21.30) SRC a fost lider detașat de audiență, astfel că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani ProTv s-a clasat primul cu o medie de 7,6 puncte de rating și 17,4 % cotă de piață, în vreme ce Antena 1 obținea 5 puncte de rating și 11,4 procente din cota de piață. Și publicul din mediul urban a ales să urmărească tot SRC, astfel încât ProTv a fost lider de audiență cu o medie de 7,5 puncte de rating și 15,1 % cotă de piață, spre deosebire de Antena 1 care avea în același interval doar 4,7 puncte de rating și 9,5 % cotă de piață.
ProTv a condus calsamentul audiențelor și la nivelul întregii țări cu o medie de 7,3 puncte de rating și 14,5 % cotă de piață, în vreme ce Antena 1 s-a clasat a treia, după Kanal D, cu numai 5,1 puncte de rating și 10,1 procente din cota de piață.