Prima pagină » Magazin » Și-au cumpărat bilete de avion, dar când au ajuns la aeroport li s-a spus că zborul nu există. Povestea „avionului fantomă” care-ți strică vacanța

Și-au cumpărat bilete de avion, dar când au ajuns la aeroport li s-a spus că zborul nu există. Povestea „avionului fantomă” care-ți strică vacanța

Și-au cumpărat bilete de avion, dar când au ajuns la aeroport li s-a spus că zborul nu există. Povestea „avionului fantomă
O familie din Birmingham a trăit o întâmplare demnă de un film SF atunci când a plecat într-o vacanță de zece zile. Darren Hall și-a luat familia și pe 25 iulie a plecat la aeroport pentru a se îmbarca într-un avion cu destinația Portugalia. Nu mai că, ajunși acolo, au aflat că zborul nu exista

Hall și familia sa au ajuns la aeroport cu trei ore înainte de cursa programată, însă nu au văzut pe tabelă zborul programat la 13:15 spre Faro. În schimb au văzut un alt zbor spre Faro, programat însă la ora 14:50, scrie Daily Mail.

Gândindu-se că ar fi putut  pierde o notificare pe mail de la companie, Darren i-a cerut soției sale să verifice emailul de confirmare, precum și data plecării.

Darren Hall a devenit și mai confuz după ce a mers la biroul de informații al companiei aeriene Monarch pentru a cere lămuriri cu privire la zbor.  „Doamna de la birou ne a spus:” Noi nu facem zboruri spre Faro de la 13:15″, își amintește Darren Hall. Atunci a întrebat dacă nu cumva au fost înregistrați de fapt la zborul de 14:50, dar doamna de la informații i-a spus că nu.

În acel moment, soția mea și copiii s-au supărat la gândul că nu vor avea o vacanță”, a mai spus  el.

Cum rezervase o vacanță de  1.700 lire sterline printr-o a treia agentie de low cost pentru vacanțe, Darren a sunat imediat la hotline companiei pentru a vedea dacă poate primi ajutor de aici. După ce le-a povestit  situația – inclusiv datele despre zbor, cazare și confirmarea e-mailurilor, cei de la compania lowcost i-au zis că totul ar trebui să fie în regulă.

„Ei au spus, că” nu a fost vina lor, ” a spus Darren.

După două ore petrecute la biroul companiei Monarch cu care trebuiau să zboare, compania a găsit două locuri libere la zborul de 14:50 astfel încât Darren și fiica sa au putut să se îmbarce. Cei de la companie le-au spus că restul familiei va putea zbura a doua zi dimineață la prima oră. „Realizând că aceasta este singura noastră opțiune am acceptat”, a spus Dareen.

Numai că în ultimul moment, compania i-a anunțat că mai e un al treilea loc liber, așa că singura persoană care n-a urcat la bord a fost soția lui.
Soția mea a zburat a doua zi, cu două valize și un bagaj de mână și a trebuit să plătească pentru un alt transfer la hotel, a spus Darren, a cărui familie s-a reunit a doua zi în Portugalia.

Cu toate acestea, Darren și familia sa nu a reușit nici până astăzi să rezolve misterul pentru ceea ce  s-a întâmplat între rezervarea online și situația de la aeroport unde li s-a spus că un astfel de zbor nu exista.  Potrivit unui răspuns de la compania aeriene se pare că toată încurcătura s-a datorat erorii umane.