Și-au cumpărat bilete de avion, dar când au ajuns la aeroport li s-a spus că zborul nu există. Povestea „avionului fantomă” care-ți strică vacanța
Hall și familia sa au ajuns la aeroport cu trei ore înainte de cursa programată, însă nu au văzut pe tabelă zborul programat la 13:15 spre Faro. În schimb au văzut un alt zbor spre Faro, programat însă la ora 14:50, scrie Daily Mail.
Gândindu-se că ar fi putut pierde o notificare pe mail de la companie, Darren i-a cerut soției sale să verifice emailul de confirmare, precum și data plecării.
Darren Hall a devenit și mai confuz după ce a mers la biroul de informații al companiei aeriene Monarch pentru a cere lămuriri cu privire la zbor. „Doamna de la birou ne a spus:” Noi nu facem zboruri spre Faro de la 13:15″, își amintește Darren Hall. Atunci a întrebat dacă nu cumva au fost înregistrați de fapt la zborul de 14:50, dar doamna de la informații i-a spus că nu.
„În acel moment, soția mea și copiii s-au supărat la gândul că nu vor avea o vacanță”, a mai spus el.
Cum rezervase o vacanță de 1.700 lire sterline printr-o a treia agentie de low cost pentru vacanțe, Darren a sunat imediat la hotline companiei pentru a vedea dacă poate primi ajutor de aici. După ce le-a povestit situația – inclusiv datele despre zbor, cazare și confirmarea e-mailurilor, cei de la compania lowcost i-au zis că totul ar trebui să fie în regulă.
„Ei au spus, că” nu a fost vina lor, ” a spus Darren.
După două ore petrecute la biroul companiei Monarch cu care trebuiau să zboare, compania a găsit două locuri libere la zborul de 14:50 astfel încât Darren și fiica sa au putut să se îmbarce. Cei de la companie le-au spus că restul familiei va putea zbura a doua zi dimineață la prima oră. „Realizând că aceasta este singura noastră opțiune am acceptat”, a spus Dareen.
Numai că în ultimul moment, compania i-a anunțat că mai e un al treilea loc liber, așa că singura persoană care n-a urcat la bord a fost soția lui.
„Soția mea a zburat a doua zi, cu două valize și un bagaj de mână – și a trebuit să plătească pentru un alt transfer la hotel, a spus Darren, a cărui familie s-a reunit a doua zi în Portugalia.
Cu toate acestea, Darren și familia sa nu a reușit nici până astăzi să rezolve misterul pentru ceea ce s-a întâmplat între rezervarea online și situația de la aeroport unde li s-a spus că un astfel de zbor nu exista. Potrivit unui răspuns de la compania aeriene se pare că toată încurcătura s-a datorat erorii umane.