Simona Halep susține campania „Grijă pentru copii”
În România, unul din zece copii se naște prematur și are nevoie de îngrijire medicală specială, prin această campanie iniținatorii, Dorna și Salvați Copii, reușind să modernizeze în 2013 și 2014 un număr de 30 de maternități, care au beneficat de investiții de 300.000 de euro.
Simona Halep s-a arătat încântată că poate să se alăture acestei campanii de ajutorare a copiilor născuți prematur. „Faptul că este vorba despre copii care luptă pentru viață m-a determinat să mă implic în această campanie. M-a impresionat foarte mult numărul mare de copii născuți prematur și am făcut tot posibilul să susțin această campanie. Sunt foarte încântată de acest parteneriat cu Dorna. Am o relație specială cu copiii, îi iubesc. Mă bucur că pot face parte din acest proiect. Trebuie să ajutăm acești copii să supraviețuiască. Mă văd mamă cu trei copii. Îmi doresc foarte mult copii, dar voi vedea ce-mi rezervă viitorul”, a declarat Simona Halep.
Referitor la partida demonstrativă pe care urmează să o dispute cu președintele Klaus Johannis, Halep a spus că speră să adune cât mai mulți copii pentru a se bucura de eveniment: „Nu va fi o competiție. Va fi un meci demonstrativ, jucat din plăcere. Sper să aducem cât mai mulți copii să ne bucurăm de eveniment”.
Cu ocazia conferinței de presă a fost proiectat în premieră și clipul video al campaniei, care o are drept protagonistă pe Simona Halep.
Alături de Salvați Copiii România, la campanie participă și îmbuteliatorul de ape minerale Dorna. Scopul campaniei, ajunsă la cea de a treia ediție, este dotarea cu echipamente medicale de specialitate a maternităților din țară.
În ultima săptămână, Simona Halep a postat pe contul său de Facebook mai multe filmulețe care anunțau campania, însoțite de mesaje precum „Știm noi oare ce înseamnă o luptă adevărată?”, „Lupta noastră nu e nimic pe lângă lupta lor” și „Luptele adevărate sunt pentru viață”.