„Singur acasă” – de 3 ori mai tare ca „X Factor”. Filmul a fost urmărit de peste 3 milioane de telespectatori

Publicat: 09 12. 2012, 22:27
Actualizat: 29 07. 2014, 20:48

Filmul „Singur acasă” a fost lider de audiență, potrivit cifrelor transmise de ProTv.  „Singur acasă” a fost urmărit de peste 3 milioane de români în minutul de aur, care s-a înregistrat la ora 21.33, vârful de audiență atingând 16,4 puncte de rating și 35,5% cota de piață la 20.56 pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.

Telespectatorii ProTv și-au dorit să retrăiască aventurile inventivului Kevin, rol cu care Macaulay Culkin va rămâne în istoria cinematografică. Filmul difuzat de ProTv între 20.32-22.41 a devansat la distanță mare show-ul de televiziune „X Factor” difuzat de Antena 1, principalul competitor, cu o audiență de aproape 3 ori mai mică decât postul de televiziune din Pache.

Astfel se face ca, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, filmul „Singur acasă” a înregistrat o audiență medie de 13,3 puncte de rating și 29,6% cotă de piață, în timp ce Antena 1 obținea doar 5,6 puncte de rating și 12,4% cotă de piață.

Filmul a fost lider de audiență pe toate targeturile, la nivelul întregii Românii, înregistrând o medie de 13,4 puncte de rating și o cotă de piață de 24,1 procente, de aproape 3 ori mai mult decât Antena 1 care obținea doar 4,9 puncte de rating și 8,8% cotă de piață.

Cap de afiș au fost și Antonio Banderas și Morgan Freeman care au fost urmăriți în minutul de aur de la 22.51 de aproape 2 milioane de telespectatori din întreaga Românie în  „Hoți de onoare”. Filmul difuzat de ProTV între 22.43-00.55 a fost lider de audiență pe toate publicurile, la nivelul celui comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani ProTv înregistrând 7,3 puncte de rating și 21,3% cotă de piață, în timp ce Antena 1obținea doar  5,9 puncte și 17,2% cotă de piață. În minutul de aur de la 22.54, ProTv a atins un vârf de audiență pe același public de 12,2 puncte de rating și 26,6% cotă de piață.