Sitcomul „Tanti Florica”, urmărit de un milion jumătate de telespectatori
Primul episod din serialul de comedie „Tanti Florica”, care a debutat aseară la ProTv, a fost lider de audiență.
Românii au fost foarte curioși să intre în casa Tanti Floricăi și să-i cunoască familia. Florin Călinescu, savoros în rolul unei văduve care și-a crescut singură cei cinci copii, a ținut cu ochii pe micile ecrane, în minutul de aur, 22:05, aproape 1.500.000 de telespectatori de la nivelul întregii țări.
„Tanti Florica” a ocupat primul loc în topul audiențelor, conducând detașat toate celelalte programe, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban.
Astfel, în intervalul 21:30 – 22:22, atunci când Florica și-a făcut magistral intrarea în casele telespectatorilor, ProTv a obținut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 7,2 puncte de rating și 15,7 procente din cota de piață, în timp ce Antena 1, principalul competitor, s-a clasat pe locul al II-lea, înregistrând 5,6 puncte de rating și 12,1% din cotă de piață.
Postul de televiziune din Pache Protopopescu a fost lider de audiență și pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat, în medie, un rating de 6,5 puncte și o cotă de piață de 13 procente, spre deosebire de Antena 1, care a fost clasată pe locul al II-lea, cu 4,9 puncte de rating și un share de 9,9 procente.