Silvia Marinescu, strategul KinectoIsobar care a venit cu ideea, și Andrei Dumitrescu,art directorulcare i-a dat o față grafică, s-au apucat rapid de treabă și au reușit în doar câteva ore să creeze un site excelent de promovare a unei localități din România despre care nu numai Snoop Dogg, dar și mulți români nu au auzit înainte de check-in-ul viral.
Artistul a postat în urmă cu câteva zile o fotografie pe Instagram și, pentru a-și anunța fanii că a ajuns în Columbia, a vrut să dea check-in în Bogota.
Din greșeală, însă, Snoop Dogg a dat check-in în Bogata, Mureș, o comună cu 2.018 locuitori, conform recensământului din 2011.
Datorită celor doi tineri creativi, comuna are acum și un site de prezentare modern, care își întâmpină vizitatorii cu următorul mesaj: „Snoop Dogg checked into Bogata, Mureș, by mistake – but you don”t have to!” (Snoop Dogg a „ajuns” în Bogata, Mureș, din greșeală- dar nu este nevoie să fie la fel în cazul tău!).
Site-ul, visitbogata.com, oferă informații despre obiectivele turistice din zonă, unde se află localitatea, viteza de Internet (cu referire clară la mesajul lui Bernie Sanders în care compară viteza de Internet din România cu cea din SUA), dar și o secțiune de „Știați că?”.
Echipa completă care a lucrat la site, prezentată de iqads.ro: Laura Birzu (Deputy Managing Director);Silvia Marinescu (strategie si copy);Andrei Dumitrescu (design);Olivia Pop (copy & PR);Corina Craja (Social Media Manager);Razvan Melnic (implementare);Alexandru Badiu (suport tech).