Prima pagină » Magazin » Soții Obama, „abonați” la Netflix. Fostul președinte al SUA și soția sa vor realiza șapte proiecte artistice

Soții Obama, „abonați” la Netflix. Fostul președinte al SUA și soția sa vor realiza șapte proiecte artistice

Soții Obama, „abonați
Barack Obama, fostul președinte al Statelor Unite ale Americii și soția sa, Michelle Obama, vor realiza șapte proiecte în colaborare cu platforma Netflix, relatează nme.com.

Fostul cuplu prezidențial a încheiat, în mai 2018, o înțelegere cu compania americană. Aceasta a fost confirmată atât printr-un comunicat oficial al soților Obama, cât și prin intermediul unui mesaj postat de Netflix pe platforma Twitter. Anunțul nu a venit însoțit de mai multe detalii despre contract.

Surse apropiate celor două părți au confirmat în prezent că Higher Ground, compania de producție a lui Barack și Michelle Obama, are în vedere șapte proiecte. Sunt în pregătire trei lungmetraje și patru seriale. Două dintre filme vor fi documentare, iar unul dintre proiectele de televiziune va fi destinat copiilor de grădiniță.

Primul dintre proiectele cinematografice, „American Factory”, va spune povestea unui miliardar chinez care deschide o fabrică în statul american Ohio, aflat în perioadă post-industrială. Al doilea, „Crip Camp”, se va concentra pe tabăra de vară ținută în anii 1970 în apropiere de Woodstock și efectele acesteia asupra mișcării pentru drepturile persoanelor cu dizabilități.

Al treilea film se va numi „Frederick Douglass: Prophet Of Freedom”. Pelicula este o adaptare a cărții cu același nume, semnată de David W. Blight și distinsă cu premiul Pulitzer pentru istorie în 2019. El spune povestea vieții și activității uneia dintre cele mai importante personalități ale mișcării pentru drepturile civile.

Cele patru seriale vor avea titlurile „Fifth Risk”, „Listen To Your Vegetables & Eat Your Parents”, „Bloom” și „Overlooked”. Primul dintre ele pornește de la volumul „The Fifth Risk: Undoing Democracy”, semnat de jurnalistul economic Michael Lewis. A doua producție îi va educa pe copiii mici în legătură cu mâncarea. „Bloom” va aborda problemele întâmpinate de femei și de persoanele de culoare în lumea modei din New York-ul postbelic. „Overlooked” este denumit după o rubrică de necrolog din New York Times și spune poveștile oamenilor ale căror morți nu au fost reflectate în cunoscutul ziar american.

„Președintele Barack Obama, Michelle Obama și echipa Higher Ground pun bazele unei companii care se concentrează asupra poveștilor care exemplifică principiile lor fundamentale. Amploarea perspectivei lor asupra serialelor, filmelor, documentarelor și programelor de familie arată devotamentul lor față de creatori diverși și voci unice, care vor avea ecou din partea abonaților noștri din întreaga lume”, a declarat Ted Sarandos, responsabilul pentru conținut al platformei americane.