SpeakUp – o aplicație de Facebook pentru toate nemulțumirile românilor

Publicat: 28 09. 2012, 11:37
Actualizat: 21 03. 2019, 12:25

TechSoup România și Senior Interactive au lansat SpeakUp, o aplicație de Facebook pentru toate nemulțumirile românilor, unde fiecare poate spune de unde ar trebui începută schimbarea în România, potrivit unui comunicat remis, vineri, agenției Mediafax.

Proiectul a fost realizat în cadrul „ReStart România”, o competiție în care se propun, discută și dezvoltă proiecte care promovează utilizarea de resurse și tehnologii online pentru rezolvarea unor probleme sociale: transparentizare și acces la date deschise, o administrație publică utilă cetățeanului, agregare comunitară.

Pentru că schimbările mari nu se fac în șoaptă, SpeakUp oferă o portavoce online pentru exprimarea nemulțumirilor, fiind prima aplicație care construiește harta nemulțumirilor românilor. În fapt, aplicația construiește o bază reală de subiecte de care românilor le pasă și pe care doresc să le schimbe, cu care se va construi harta nemulțumirii în România.

Intrând pe www.speakupnow.net sau pe Facebook la http://www.facebook.com/RestartRomania?sk=app_105897096231543, poți spune de unde ai începe schimbarea în România, dacă ar fi să alegi o singură opțiune. Fiecare poate alege cel mai important lucru: școlile renovate, mai multe parcuri, construcția de autostrăzi, doctori plătiți la valoarea muncii lor, acces la educație pentru toată lumea, servicii online de taxe și impozite, să știi cum este cheltuit banul public, să lupți împotriva discriminării.

Aplicația propune și modalități concrete prin care oricine poate participa: înscriind idei de schimbare online în www.restartromania.ro, sprijinind activitatea unei organizații neguvernamentale pe www.map4good.org, învățând cum să își construiască propria cauză pe www.speakupnow.net.

„ReStart România” este un proiect al TechSoup România, realizat cu sprijinul unei finanțări a Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe și a Ambasadei SUA la București. Parteneri sunt Microsoft România, Senior Interactive, Fundația Româno-Americană.

Campania este sprijinită de Gandul.info, mediafax.ro, Business Magazin, Decât o Revistă, Gazeta de Sud, ZeList Monitor.