Se pare că trainingul nu vizase și persoanele cu dizabilități, pentru că, recent, barista unui Starbucks din Philadelphia a făcut haz de sâsâiala unui client. Sam are 28 de ani și este absolvent al Universității din Pennsylvania. Recent, el a intrat într-o cafenea Starbucks și comandat o cafea, scrie yahoo.com. Când bărbatul și-a pronunțat numele în fața femeii barista de la tejghea, aceasta a făcut bășcălie de el: „Bine, S-S-Sam”.
Pentru a face situația și mai dureroasă, angajata a scris pe paharului omului SSSAM, ca o continuare a glumei.
„Rareori, ca adult, ai parte de o asemenea lipsă de respect„, a declarat Sam pentru Philly.com. „Mi s-a mai întâmplat, n-am mai avut ocazia ca gluma să fie „TIPĂRITĂ„…
Incidentul l-a deranjat pe prietenul lui Sam, Tanner Lekwijit, care a postat fotografia cu paharul și chitanța de la Starbucks pe contul său de Facebook, după ce Starbucks a șters de mai multe ori reclamația de pe pagina sa. Compania și-a cerut ulterior scuze și i-a oferit 5 dolari clientului batjocorit.
„E clar că Starbucks nu înțelege situația. E vorba de modul în care sunt tratați oamenii cu defecte de vorbire, nu despre cum scrii un nume pe pahar”, a spus Lekwijit.
Starbucks investighează acum incidentul.