STUDIU. 94% dintre mamele britanice cheltuiesc mai mulți bani pentru garderoba copiilor decât pentru a lor

Publicat: 31 07. 2012, 14:01
Actualizat: 31 07. 2012, 14:23

O cercetare recentă, realizată de Centrul Comercial Lakeside, din Marea Britanie, arată că majoritatea mamelor sunt dispuse să investească mai mult în garderoba copiilor decât a lor. Daily Mail notează că 94% dintre femeile care au participat la cercetare au spus că dau mai mulți bani pentru a le cumpăra haine copiilor decât lor.

Acest lucru este confirmat chiar și de David Beckham, care într-un interviu recent a declarat, în glumă, că nu poate renunța la cariera sa de fotbalist și că trebuie să continuie să muncească pentru a-i asigura fiicei sale, Harper, o garderobă adecvată. Astfel, rezultatele studiului menționat arată că Victoria Beckham nu este singura mamă dispusă să investească o avere pentru a le cumpăra copiilor săi haine scumpe, chiar dacă aceștia sunt în creștere.

Cercetarea mai arată că o treime dintre mamele din Regatului Unit sunt dispuse să cheltuiească aproape 130 de euro pe un singur obiect vestimentar pentru copiii lor, chiar dacă aceștia nu vor apuca să îl poarte de prea multe ori pentru că sunt în creștere. Întrebate cât sunt dispuse să cheltuiească pentru propria garderobă, femeile au spus că ar fi dispuse să cheltuiască în jur de 260 de euro pe an.

Întrebate despre câți bani ar fi dispuse să scoată din buzunar pentru a le reînnoi garderoba copiilor, 34% dintre femei au răspuns că sunt dispuse să dea între 260 și 500 de euro, în timp ce 25% dintre participante au spus că ar cheltui între 500 și 760 de euro. De asemenea, 47% dintre femei au spus că ies săptămânal la cumpărături pentru a se asigura că cei mici au hainele care sunt în tendințe.

Mai mult, rezultatele studiului arată că mamele sunt dispuse să își neglijeze propria garderobă, iar 46% dintre participantele la studiu au spus că se simt vinovate atunci când își cumpără un produs vestimentar pentru ele și nu pentru copil.   

Pentru a ajunge la această concluzie, specialiștii britanici au chestionat un grup de 1.000 de femei, cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani, cu privire la câți bani sunt dispuse să investească în garderoba propriilor copii.