Prima pagină » Magazin » STUDIU. Câte E-uri conțin produsele tip Ketchup comercializate în România

STUDIU. Câte E-uri conțin produsele tip Ketchup comercializate în România

STUDIU. Câte E-uri conțin produsele tip Ketchup comercializate în România
Peste 30% dintre produsele tip Ketchup comercializate în magazinele din România conțin 5 E-uri.

Peste 30% dintre produsele tip Ketchup comercializate în magazinele din România conțin 5 E-uri. Aceasta este una dintre concluziile unui studiu realizat recent de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S) – InfoCons.

Pentru realizarea cercetării au fost analizate etichetele a 24 de tipuri de produse tip Ketchup, achiziționate în mod aleatoriu și anonim de către reprezentanții Agenției. Astfel, specialiștii au constatat că 33,33% dintre produse au în conținut cinci E-uri, 25% conțin două E-uri, 20%,8% – patru E-uri, 8.33% – șapte E-uri, iar 4,16% dintre produse au în conținut 1,6 sau 9 E-uri, se arată într-un comunicat remis presei.

Conțin:

1 E:  Tomato Ketchup

2 E-uri: Univer (ketchup iute), Univer (ketchup dulce), Dawtona (ketchup clasic), Mikado (ketchup picant), Penny (ketchup dulce), Penny (ketchup iute)

4 E-uri: Tomi (ketchup picant), Tomi (ketchup dulce și bun), 363 (ketchup dulce), 365 (ketchup picant), Cora (ketchup iute)

5 E-uri: La Minut (ketchup dulce), Carrefour Discount (ketchup dulce), Tomi (ketchup light), Cămara Anitei (ketchup dulce), Proxi (ketchup dulce), Proxi (ketchup picant), Auchan (ketchup dulce), Auchan (ketchup picant)

6 E-uri: Natex (ketchup extra, dulce)

7 E-uri: Carrefour (ketchup picant), Sultan (ketchup dulce)

9 E-uri: Papalito (ketchup dulce)

În ceea ce privește cantitatea de sare conținută de 100 de grame de produs, aceasta variază între 1,9 grame și 2,4 grame.

Studiul citat face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor și serviciilor comercializate pe piața românească, derulat de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S) – InfoCons , în cadrul consorțiului International Consumer Research & Testing (I.C.R.T.) pentru produse și servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetățeanului consummator să fie făcută în cunoștință de cauză.