SUPER BOWL 2015. Cântăreața Katy Perry a susținut un show incendiar la gala din acest an
La doar câteva minute după încheierea celui de-al doilea sfert al finalei campionatului de fotbal american dintre echipele New England Patriots și Seattle Seahawks, cântăreața pop americană Katy Perry a apărut pe scenă pe un leu metalic uriaș pentru a interpreta cântecul „Roar”, acompaniat de răgete înregistrate, spre încântarea celor 65.000 de spectatori prezenți pe stadionul Universității Phoenix din statul american Arizona.
Apoi, Katy Perry a interpretat piesa „Dark Horses”, urmată de single-ul care a făcut-o celebră în lumea întreagă, „I Kissed a Girl”. Pe parcursul acestei piese, vedeta americană a fost acompaniată la chitară de rockerul Lenny Kravitz, iar în fundal, pe un ecran din spatele scenei, erau proiectate efecte luminoase spectaculoase.
Scena s-a transformat apoi într-o plajă în culori vii cu ocazia single-ului „Californian Girls”, ce a fost urmat de un final al show-ului, care a debordat de entuziasm, pe acordurile melodiei „Fireworks”.
Spre ușurarea televiziunilor și a companiilor de publicitate, show-ul de la gala Super Bowl 2015, prezentat drept cel mai mare concert din lume – fiind vizionat de 110 milioane de telespectatori doar în Statele Unite – s-a desfășurat fără niciun incident, cu excepția, poate, a unui dansator care, deghizat în rechin, a părut la un moment dat că s-a încurcat în coregrafia spectacolului.
Din acest punct de vedere, show-ul susținut de Katy Perry nu a avut nimic de-a face cu „Nipplegate” („Scandalul sfârcurilor”), generat la gala Super Bowl din 2003, când cântăreața Janet Jackson i-a șocat pe unii dintre spectatori, telespectatori, reprezentanți ai agențiilor de publicitate și ai unor asociații religioase, după ce și-a expus unul dintre sfârcuri în timpul acelui spectacol.
Show-ul din pauza finalei Ligii naționale de fotbal american (NFL) marchează adeseori un record de audiență pentru televiziunea americană, iar reclamele difuzate în timpul galei Super Bowl costă până la 4,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde de difuzare.
Miza este una uriașă și pentru artiștii invitați, iar show-ul de la gala Super Bowl a fost asigurat în trecut de nume mari din industria muzicală, precum Michael Jackson, Sting, Paul McCartney, The Rolling Stones, Bruce Springsteen, The Who, Madonna și Beyonce.
Pentru artiștii invitați să susțină un show la gala Super Bowl, acest spectacol se traduce printr-o creștere spectaculoasă a vânzărilor de discuri. Bruno Mars, starul galei Super Bowl din 2014, a beneficiat de o creștere cu 92% a vânzărilor de albume ale sale după spectacolul de anul trecut.