Surpriza neplăcută de care au avut parte clienții unui magazin din Iași
Mai multe persoane din Iași s-au plâns în ultimele zile din cauza politicilor aplicate de mazaginul Dedeman din Manta Roșie. Oamenii susțin că au fost informați greșit de angajații companiei respective în ceea ce privește termenul de livrare a produselor, scrie presa locală.
Un bărbat a povestit că, după ce plătit circa 4.500 de lei pentru o serie de produse achiziționate din magazin, a aflat că aceastea nu vor fi livrate decât peste două zile.
„Eu am cumpărat aceste produse (…) pentru că îmi trebuie la construcția unei terase. Am plătit comanda și când am întrebat-o pe fata care a încasat banii de transportul produselor, m-a trimis la alt raion. Acolo mi s-a spus că acestea ajung în 48 de ore și sunt livrate gratuit. Însă mie nu îmi trebuiau peste două zile, ci mâine pentru că am muncitori pe care i-am plătit și trebuie să se apuce de treabă”, a povestit Viorel S.
„De ce nu mi-a spus de la început fata căreia i-am plătit, angajata la Dedeman, că vine în două zile transportul? Mă duceam și luam din altă parte dacă ea îmi spunea de la bun început acest lucru. Nu mă interesează că e transportul gratuit, dacă ce am nevoie nu ajunge la timp”, a adăugat acesta.
Pe de altă parte, reprezentanții magazinului au precizat că motivul pentru care s-a ajuns la această situație este în primul rând numărul mare de comenzi.
„Pentru fiecare departament există o persoană care se ocupă de clienți, de aceea fiecare client este direcționat la ghișeul corespunzător”, a explicat Sebastian Crăciun, coordonator transport din cadrul magazinului Dedeman. „Avem multe comenzi în această perioadă și de aceea durează până ajung la timp, însă încercam să le onorăm. Domnul care a cumpărat șindrila și celelalte produse (Viorel S., n. red) o va primi mâine dimineață la prima oră”, a subliniat acesta.