Logo-ul McDonald’s a fost „răsturnat” la un restaurant din California, scrie CNN. Joi, de Ziua Internațională a Femeii, arcele reprezentative vor fi înlocuite și pe canalele de comunicare ale McDonald’s.
Lewis a mai spus că modificarea logo-ului McDonald’s are ca scop „evocarea realizărilor extraordinare ale femeilor de pretutindeni”.
Lanțul de restaurante va marca Ziua Femeii în alte 100 de unități din SUA, unde angajații McDonald’s vor purta șepci și tricouri speciale.
În anii recenți, McDonald’s a început să folosească Ziua Femeii pentru transmiterea unor mesaje pozitive privind egalitatea între sexe.
„Ziua Internațională a Femeii este o ocazie perfectă pentru a vorbi despre angajament și putere”, a declarat Tim Calkins, profesor de marketing în cadrul Kellog School of Management, Universitatea Northwestern.
„Este momentul perfect pentru îmbunătățirea percepției asupra brandului”, a spus acesta.
Într-o declarație, McDonald’s a precizat că șase din cei zece manageri ai restaurantelor din SUA sunt femei.
„Avem o istorie lungă de susținere a femeilor la locul de muncă”, a adăugat compania.
Mărcile ar putea încerca să imite succesul altor companii, a declarat Calkins.
„Când companiile văd cum campaniile foarte vizibile au impact și generează discuții, vor să urce rapid în tren”.
Un exemplu de campanie de succes este „Fata neînfricată”, o sculptură amplasată în fața „Taurului furios” din New York, de către State Street, înaintea Zilei Femeii din 2017.
Statuia a fost realizată de compania de servicii financiare și firma de publicitate McCann, pentru a atrage atenția asupra eforturilor State Street de a îmbunătăți diversitatea în consiliile sale.