Țara unde KFC și-a adaptat meniurile în funcție de fiecare client grație recunoașterii faciale
KFC și-a modernizat imaginea în China. Lanțul american de tip fast-food KFC s-a asociat cu gigantul IT chinez, Baidu, în vederea instalării în cadrul unuia dintre restaurantele, pe care le deține în Beijing, a unui calculator dotat cu un software de recunoaștere facială. Astfel, acesta va permite nu doar recunoașterea clienților, grație scanerului, dar și oferirea de sugestii privind meniurile pe care le-ar putea servi, în funcție de vârsta și sexul lor.
Clienții pot, normal, să refuze recomandările primite.
Mai mult, în urma salvării în sistem a bonurilor, calculatorul va putea să stocheze istoricul comenzilor făcute de clienți și, ulterior, să accelereze procesul servirii în momentul comenzii primite, pe baza celor comandate de același client în dățile anterioare.
Un singur restaurant KFC din capitala Chinei deține un asemenea calculator.
KFC numără peste 5.000 de restaurante în China, nefiind la prima colaborare cu Baidu. În aprilie 2016, cele două companii au deschis primul restaurant „inteligent” în Shanghai, care găzduiește un robot, dotat cu inteligență artificială, care funcționează pe baza recunoașterii vocale pentru luarea comenzilor din partea clienților.