Dispozitivul seamănă cu o tabletă de 7,3 inci (18,5 cm). Samsung dezvoltă conceptul de mai bine de cinci ani, la concurență cu Huawei. Dar ambele companii au fost depășite de Royole, un start-up mai puțin cunoscut, care a anunțat săptămâna trecută o versiune proprie a telefonului pliabil.
Spre deosebire de FlexPai de la Royole, Samsung nu a dezvăluit aspectul final al dispozitivului și nici numele acestuia.
Compania a precizat că viitorul telefon ar putea rula trei aplicații simultan.
Justin Denison, executivul care a prezentat telefonul, a remarcat că atunci când dispozitivul este îndoit, încape cu ușurință într-un buzunar,
Livrările de telefoane ale Samsung au scăzut cu 13,4% anul trecut, potrivit firmei de cercetare de piață IDC, iar cota de piață a companiei a scăzut de la 22,1% la 20,3%.
Dar analiștii spun că un telefon flexibil are potențialul de a consolida marca Samsung și de a crește interesul pentru dispozitivele acesteia.
„Diferențierea este foarte importantă”, a comentat Marta Pinto de la compania de cercetare de piață IDC. „Dacă vine pe piață cu un dispozitiv nou și interesant, poate căpăta un nou impuls și șansa de a reveni pe creștere”.
Google a avut, de asemenea, un eveniment dedicat dezvoltatorilor Android, la care un inginer a anunțat că sistemului de operare va fi modificat pentru a permite fabricanților să creeze telefoane pliabile.