Tocmai a devenit mai ușor să îți cheltui banii pe Instagram. Cum funcționează noua funcție
Instagram a început să testeze de marți feature-ul „checkout” pentru articolele etichetate ca fiind de vânzare, iar acest feature este disponibil pentru utilizatorii americani, a anunțat, marți, compania. În cadrul noului feature, utilizatorii vor putea să acceseze un produs care este prezentat într-o postare și să-i vadă prețul, apoi să dea un nou click pentru a afișa un formular de comandă. Ulterior, utilizatorii vot putea să plătească dacă dispun de Visa, Mastercard, American Express, Discover sau PayPal.
Anterior acestui feature, Instagram le-a permis companiilor să-și conecteze site-urilor astfel încât utilizatorii să fie direcționați către pagina de cumpărături.
Reprezentanții aplicației a anunțat că, pentru noul feature, a încheiat parteneriate cu peste 20 de mărci, printre care Adidas, H&M și compania de cosmetice în plină expansiune a miliardarei Kylie Jenner și Michael Kors, pe noua caracteristică, ușurând intrarea într-un teritoriu mai familiar pentru giganții de retail precum Amazon.com Inc și Walmart Inc.
Mișcarea este în concordanță cu planul Facebook de a genera bani din unitățile sale cu un ritm ridicar de creștere, așa cum este Instagram, în condițiile în care produsul central al companiei, News Feed-ul se chinuie să genereze un nou interes.
„Planurile Facebook sunt pentru a dezvolta Instagram și Messenger în platforme robuste de comerț electronic, de unde pot fi accesate anunțurile și de unde se pot fi cumpărate produse. De asemenea, Facebook încearcă să încorporeze procesarea plăților și transferurile de plăți în Messenger, precum și să extindă în continuare comerțul electronic și a capacitățile interactive”, a precizat Ivan Feinseth, analist la Tigress Financial Partners.
Instagram, care nu a specificat detaliile financiare ale schimbării, a menționat că va introduce o taxă de vânzare pentru a ajuta la finanțarea cheltuielilor legate de tranzacții.
Peste 130 de milioane de persoane care au accesat etichetele produsului în posturile de cumpărături publicate pe Instagram, în fiecare lună, în creștere de la 90 de milioane de utilizatori în septembrie.
Foto: Hepta