Prima pagină » Magazin » Topul brandurilor a căror popularitate a crescut pe rețelele de socializare în 2012

Topul brandurilor a căror popularitate a crescut pe rețelele de socializare în 2012

Apple și LinkedIn sunt doar două dintre companiile a căror popularitate a crescut pe parcursul anului trecut în rândul utilizatorilor site-urilor de socializare, în timp ce unii dintre producătorii de autoturisme, precum Mitsubishi sau Fiat, și-au priedut în aceeași perioadă de timp din influența pe care au o aveau pe platforme ca Facebook sau Twitter.

Apple și LinkedIn sunt doar două dintre companiile a căror popularitate a crescut pe parcursul anului trecut în rândul utilizatorilor site-urilor de socializare, în timp ce unii dintre producătorii de autoturisme, precum Mitsubishi sau Fiat, și-au pierdut în aceeași perioadă de timp din influența pe care au o aveau pe platforme ca Facebook sau Twitter, informează Business Insider, citând rezultatele unui top realizat de Dachis Group.

Agenția Dachis Group monitorizează, în timp real, activitatea a 30.000 de branduri pe platforme precum YouTube, Facebook, Twitter și Renren.

Pentru a observa companiile a căror popularitate a scăzut sau a crescut în rândul internauților pe parcursul anului trecut, reprezentanții agenției au evaluat activitatea pe platformele de socializare ale fiecărui brand în primele trei luni ale lui 2012 și au comparat apoi rezultatele cu cele înregistrate în ultimele trei luni ale aceluiași an.

Iată, mai jos, topul brandurilor a căror popularitate a crescut și a scăzut, pe parcursul anului trecut, în rândul utilizatorilor site-urilor precum Facebook, Twitter sau YouTube.

Topul brandurilor a căror popularitate a crescut în social media pe parcursul anului 2012

1. Apple: + 57%

FOTO:Spencer Platt/Mediafax Foto/AFP

2. LinkedIn: + 47%

FOTO: Mandel Ngan/Mediafax Foto/AFP

3. JetBlue: + 40%

FOTO: Mario Tama/Mediafax Foto/AFP

4. Adidas: + 35%

Cei de la Adidas au reușit să obțină, pe parcursul anului 2012, 34 de milioane de noi fani pe platformele de socializare.

FOTO: Mario Tama/Mediafax Foto/AFP

5. Starbucks: + 26%

Circa 19 milioane de persoane au devenit fani ai brandului Starbucks pe site-urile de socializare pe parcursul anului trecut.

FOTO: Justin Sullivan/Mediafax Foto/AFP

Topul brand-urilor a căror popularitate a scăzut în social media pe parcursul anului 2012

1.Mitsubishi: – 12%

Popularitatea producătorului japonez de autoturisme Mitsubishi a scăzut în ultimul an acesta clasându-se pe locul 360 în topul realizat de către cei de la Dachis.

FOTO:Bogdan Danescu/Mediafax Foto/AFP

2. Dominos: – 11%

3. Kraft: – 10%

FOTO:Scott Olson/Mediafax Foto/AFP

4. Fiat: – 7%

FOTO: Kevork Djansezian/Mediafax Foto/AFP

5. Zynga: – 5%

FOTO:Justin Sullivan/Mediafax Foto/AFP